اصل برند کامان ساخت کجاست و کجا تولید می شود

کامان ساخت کجاست

در این مطلب می خواهیم به معرفی یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده آرایشی بهداشتی بپردازیم. برندی که به خصوص در سال های اخیر محصولاتش را در بسیاری فروشگاه ها دیده اید. می خواهیم به این بپردازیم که اصل برند کامان ساخت کجاست و به چه صورتی تولید می شود. قطعا با دانستن این موارد با خیال راحت تری این محصولات را خرید خواهید کرد.

اصل برند کامان ساخت کجاست

نام انگلیسی Comeom به خودی خود باعث می شود اول به خارجی بودن این شرکت شک کنید. بله همین طور هم هست. اصل برند کامان ساخت کشور سوئیس است. این محصولات محبوب بهداشتی و مراقبت از پوست و مو برای اولین بار در کشور سوئیسی و در یک شرکت تولید کننده سوئیسی تولید شدند. اما بعدتر ها این شرکت با کشورهای دیگر نیز همکاری کرد. به این صورت که این محصولات در بسیاری کشورهای دیگر تولید می شوند.

محصولات کامان

تولید محصولات کامان در شرکت سیلانه سبز ایران

اگر برچسب پشت این محصولات را خوانده باشید ممکن است کمی تعجب کنید. چرا که نام شرکتی به نام سیلانه سبز بر روی آن ها به چشم می خورد. و با این تفاسیر که گفتیم اصل برند کامان سوئیسی است ممکن است فکر کنید این شرکت محصولات خوبی ندارد. اما این طور نیست. این محصولات با همان ترکیبات در کشور خودمان نیز تولید می شود. و البته از نظر کیفیت نیز با نمونه اصلی تفاوتی ندارند. می توانید با خیال راحت Comeon را استفاده کنید و از آن ها لذت ببرید.

محصولات تخصصی مراقبت از پوست و مو

این شرکت ایرانی محصولاتی بسیار عالی برای مراقبت از پوست و مو تولید کرده است. محصولاتی که نقش مهمی در سلامت پوست و موی ما ایفا می کنند. از آبرسان های تخصصی با رایحه های مختلف برای انواع پوستی در بین محصولات این شرکت دیده می شود. همچنین از انواع شامپو برای موهای مختلف تا کرم ها و آبرسان های مو را می توانید با برند Comeon خریداری کنید.

کرم و آبرسان برای پوستهای مختلف

حال که دانستیم برند کامان ساخت کجاست بهتر است در مورد محصولات درجه یکی که دارد نیز صحبت کنیم. این شرکت به نام آمده و انواع کرم ها و آبرسان ها را با خواص متفاوت طراحی کرده است. این شرکت برای هر نوع پوستی کرم و آبرسان خاص خودش را دارد. اگر شما پوست چربی دارید آبرسان پوست چرب و یا کرم فاقد چربی این شرکت را باید استفاده کنید. به همین ترتیب برای پوست های مختلف محصولاتی متعدد برای ایجاد رطوبت و آبرسانی وجود دارد. این محصولات بسیار ملایم هستند و با بیشتر پوست ها سازگاری دارند. همین نیز باعث شده تا به سرعت شناخته شوند و بارها مورد استفاده قرار بگیرند.


1 دیدگاه دربارهٔ «اصل برند کامان ساخت کجاست و کجا تولید می شود»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا