سرکه سیب برای لاغری و تناسب اندام

عکس سرکه سیب

سرکه سیب یک فرآورده جالب طبیعی است. درباره خواض فراوانی که سرکه سیب برای لاغری دارد حتی در متون قدیمی نیز صحبت شده است. البته که چربی سوزی تنها خاصیتی نیست که این سرکه کهن و پر خاصیت ایرانی دارد. در این مطلب اما می خواهیم به روش استفاده از سرکه سیب برای لاغری بپردازیم. لاغری با سرکه سیب یک روش عالی و جالب است که به شما کمک می کند به راحتی و در کمترین زمان به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید.

چطور از سرکه سیب برای لاغری استفاده کنیم

بدیهی است که خوردن هر خوراکی در هر زمانی توصیه نمی شود. به طور مثال خوردن آب سرد در صبح زود می تواند باعث دردهای معده و مشکلات گوارشی شود. برای لاغری با سرکه سیب نیز باید نکاتی را رعایت کنید. سرکه سیب برای لاغری می تواند به روش های مختلفی استفاده شود.

از سرکه سیب طبیعی برای لاغری استفاده کنید

در کل برای داشتن سلامتی همیشه سعی کنید از خوراکی های طبیعی و خانگی استفاده کنید. تا جای ممکن به سراغ خوراکی هایی که در کارخانه ها ساخته می شوند نروید. هر چیزی طبیعی و سنتی اش بهتر است. در روش های خانگی از هیچ افزوده ای استفاده نمی شود. برای لاغری با سرکه سیب نیز بهتر است نوع خانگی اش را پیدا کنید. با یک گشت و گزار ساده می توانید سرکه سیبی را پیدا کنید که به صورت سنتی ساته شده است. بسیاری از سبزی خورد کنی ها و یا مراکز فروش کالاهای خانگی سرکه و این چنین فرآورده هایی را به فروش می رسانند.

عکس سرکه سیب

زیاده روی نکنید

درست است که سرکه سیب پر از خاصیت است. اما هرگز نباید در مصرف آن حد مجاز را رد کنید. مصرف بیش از حد و بدون رعایت های لازم می تواند باعث زخم های گوارشی شود. سرکه سیب همیشه باید کم استفاده شود. به خصوص اگر تازه می خواهید سرکه سیب برای لاغری استفاده کنید از میزان کم آن شروع کنید.

سه قطره سرکه سیب در نصف لیوان آب بریزید و به همراه غذا بنوشید

سرکه سیب آن قدر عالی و اعجاب انگیز است که حتی مقدار کمی از آن بسیار جالب عمل می کند. کافی است مقدار سه قطره از این فرآورده طبیعی را در نصف لیوان آب بریزید و آن را در وسط غدا بنوشید. اگر با خوردن همین مقدار از سرکه سیب احساس اذیت شدن در معده دارید می توانید این سه قطره را در یک لیوان آب بریزید و بنوشید. همین سه قطره کار خودش را می کند. در طی چند مدت استفاده همین میزان از سرکه خیلی جالب به چربی سوزی و پاکسازی چربی های داخل بدن کمک می کند. به راحتی با این روش بدون نگرانی از دردهای گوارشی می توانید به وزن دلخواه خود برسید.

سالاد کاهو به همراه روغن زیتون و چند قطره سرکه سیب

استفاده از سالادها به همراه غذا بسیار مرسوم است. اگر شما نیز دوست دارید لاغر شوید بهتر است معده خود را به جای غذای اصلی با سالاد پر کنید. سالاد می تواند تا حد زیادی به شما حس سیری بدهد. در کنار این که کالری خیلی کمتری دارد و به شما کمک می کند زودتر لاغر شوید. بدیهی است که باید سس های چرب و پر کالری مثل سس مایونز را به طور کامل حذف کنید. به جای آن کمی روغن زیتون و چند قطره سرکه سیب به عنوان چاشنی استفاده کنید. سرکه سیب برای لاغری می تواند در کنار سالادها و به عنوان چاشنی استفاده شود. همان طور که گفتیم بیش از حد سرکه سیب نریزید و به مقدار کمی اکتفا کنید.

عکس سالاد کاهو

چاشنی سوپ ها

در کنار سوپ نیز می تواند از چاشنی هایی مثل آبلیمو و یا سرکه سیب استفاده کنید. سرکه سیب یک چاشنی خوش طعم برای سوپ است و در کنار طعم خوبش به چربی سوزی نیز کمک می کند.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا