بوی بد واژن بعد از نزدیکی و اقدام به بارداری

عکس بوی بد

استشمام بوی بد از اندام تناسلی واقعا حس بدی دارد. این بو می تواند شدید تر شود و دیگران را نیز متوجه سازد. در این مطلب می خواهیم کمی به این موضوع بپردازیم. البته مطلب ما محدود به بوی بد واژن بعد از نزدیکی می شود. بسیاری از خانم ها متوجه بوی بد واژن در اقدام به بارداری نیز می شوند. شاید این موضوع شما را ناراحت کند. به همین خاطر کمی به این موضوع می پردازیم.

دلیل بوی بد واژن بعد از نزدیکی چیست

اگر واژن شما به صورت طبیعی بوی ناراحت کننده ندارد و بعد از نزدیکی این بو ایجاد می شود کمی باید مراقب باشید. ممکن است همسر و شریک جنسی شما مشکلاتی داشته باشد. عدم رعایت بهداشت آقایان ممکن است مشکلات جدی را برای خانم ها ایجاد کند. از همسر خود بخواهید بهداشت را بیشتر رعایت کند. در غیر این صورت مشکل می تواند جدی و بسیار حاد شود.

استفاده از شوینده های زنانه و مردانه

اندام تناسلی به خاطر ترشحات روزانه اش همیشه کمی مرطوب است. به همین خاطر ممکن است دچار مشکلات باکتریایی و یا قارچی شود. این مشکلات هم برای خانم و هم برای آقا ممکن است ایجاد شود. در صورت رعایت بهداشت می توانید این مشکلات را به حداقل برسانید. یکی از دلایل بوی بد واژن بعد از نزدیکی موارد باکتریایی است که در اندام جنسی آقا وجود دارد. می توانید از همسرتان بخواهید از شوینده های مردانه استفاده کند. این محصولات به راحتی در داروخانه ها یافت می شوند. خانم ها نیز می توانند از محصولات شوینده بانوان استفاده کنند تا دچار بیماری های باکتریایی و قارچی نشوند. در زمان اقدام به بارداری نیز باید پاکیزگی اندام های جنسی بیشتر رعایت شود. در این ایام نیز بهتر است محیط خارجی اندام تناسلی را با این شوینده های مخصوص بشویید. 

عکس بوی بد

بوی طبیعی منی و خروج منی از بدن

منی مایعی است که پس از رسیدن به ارگاسم از بدن آقا خارج می شود. این مایع بویی تند و تیز دارد. بویی شبیه به وایتکس که ممکن است گاهی تندی آن حتی خانم را اذیت کند. البته این بو نباید خیلی شدید باشد. شدید بودن این بو و بسیار نامطبوع بودن آن جای ابهام دارد و باید توسط پزشک بررسی شود. اما بوی بد واژن در اقدام به بارداری ممکن است در اثر باقی ماندن این منی که خود بویی تند دارد ایجاد شود. مقداری از منی ممکن است در داخل بدن باقی بماند و مابقی خارج می شود. این مقدار خارج شده ممکن است بوی بدی را ایجاد کند. بهتر است در این دوران لباس زیر خانم ها مرتب عوض شود و از لباس زیر تمیز استفاده شود. اما نگران این بو نباشید. تا حد نرمال این بو طبیعی است. اگر می خواهید فرزند دار شوید باید این موارد را نیز تحمل کنید.

استحمام و شستشو پس از زمان زیاد

پزشکان توصیه می کنند که بعد از اقدام به بارداری خانم ها در صورت امکان مدتی به همین حالت باقی بمانند. ممکن است این زمان کمی طولانی تر شود. همان طور که گفتیم منی بوی تیزی دارد و ممکن است باقی ماندن آن در بدن شما نیز آن را کمی بدتر کند. در این مورد بهتر است به توصیه پزشک عمل کنید. بهتر است پس از حدود یک تا دو ساعت استحمام انجام شود. اما اگر این زمان بیشتر هم شد خیلی نگران کننده نیست. اگر همسر شما از نظر ترشحات و سلامت مشکلی ندارد شستشو کمی بعد تر نیز مشکلات خیلی جدی ایجاد نمی کند. مگر این که محیط داخلی بدن شما مستعد باشد و درگیر مشکلات قارچی شود. اما باز هم نگران نباشید. بسیاری از خانم ها در زمان اقدام به بارداری تا صبح می خوابند و مشکلی هم پیش نمی آید. اگر به این صورت عمل می کنید متوجه بوی بد واژن در اقدام به بارداری و این دوران ها خواهید شد. 


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا