درمان نفخ با عرق نعنا

درمان نفخ با عرق نعنا

یکی از مشکلات گوارشی بسیار رایج نفخ است. در بسیاری موارد خیلی از ما این مشکل را تجربه کرده ایم. یک مشکل ساده که می توان آن را با انواع داروها برطرف کرد. البته که فرآورده های طبیعی و خوراکی ها نیز می توانند در از بین بردن مشکل کمک کننده باشند. در این مطلب می خواهیم یک راه ساده برای از بین بردن این مشکل گوارشی را به شما معرفی کنیم. درمان نفخ با عرق نعنا که از درباز استفاده می شده است. این روش درمانی حتی در بسیاری کتب طب سنتی نیز به عنوان راه حلی موثر توصیه شده است.

چگونگی درمان نفخ با عرق نعنا

بسیاری از مواردی که باعث می شوند دچار نفخ شویم سردی معده است. در این صورت طبع گرم عرق نعنا می تواند باعث شود مشکل به سرعت برطرف شود. در واقع این فرآورده طبیعی با از بین بردن سردی در معده و سیستم گوارش مشکل را تا حد بسیار زیادی بر طرف می کند. 

همچنین خوردن خوراکی هایی مثل کلم، کاهو و… که نفاخ هستند ممکن است باعث پیچیدن هوای ناشی از هضم در دستگاه گوارش و یا همان نفخ شوند. در این صورت نیز استفاده از عرق نعنا به ما کمک خواهد کرد تا به سرعت مشکل را درمان و برطرف کنیم.

درمان نفخ با عرق نعنا

چقدر عرق نعنا استفاده کنیم

هرگز در نوشیدن عرق نعنا نیز زیاده روی نکنید. نوشیدن تنها چند جرعه حال شما را بهتر خواهد کرد. می توانید مقدار کمی عرق نعنا در ته یک فنجان بریزید و نوش جان کنید. می توانید کمی نبات نیز به عرق نعنا اضافه کرده و به این صورت آن را بنوشید.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا