بازیگران سریال گناه فرشته + معرفی بازیگران گناه فرشته و نقش هایشان

بازیگران سریال گناه فرشته و عوامل سریال گناه فرشته

می خواهیم با بازیگران سریال گناه فرشته آشنا شویم. انتخاب درست بازیگران گناه فرشته این مجموعه را به یک مجموعه داستانی حرفه ای تبدیل کرده است. گناه فرشته یکی از سریال های نمایش خانگی است که حتی قبل از این که نمایش آن شروع شود خیلی ها منتظرش بودند. ستاره های معروف این سریال باعث شدند تا خیلی ها برای نمایش آن منتظر بمانند. بازیگران سریال گناه فرشته بازیگرانی معروف و محبوب هستند. شهاب حسینی، امیر آقایی و… برخی از ستاره های این سریال هستند. در ادامه دیگر عوامل سریال گناه فرشته را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

عوامل و بازیگران سریال گناه فرشته

  • نویسندگی و کارگردانی و حتی تهیه کنندگی این سریال توسط حامد عنقا انجام شده است.
  • تدوین توسط میثم مولایی
  • فیلمبردار نیز مرحوم مرتضی پور صمدی است.
  • مدیر صدابرداری: وحید دوزنده
  • مدیر تولید افشین قلی پور
  • موسیقی: ستاره اورکی
  • طراح گریم: مهرداد میر کیانی
  • جلوه های ویژه: امیر ولی خانی

معرفی بازیگران سریال گناه فرشته

ستاره های زیادی در سریال نمایش خانگی گناه فرشته نقش آفرینی کرده اند. بازی حرفه ای این بازیگرها این سریال را جذاب تر کرده است. در ادامه بازیگران گناه فرشته را یکی پس از دیگری معرفی خواهیم کرد. با نقش هر بازیگر آشنا خواهید شد.

بازیگران سریال گناه فرشته - شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی عزیز بازیگر مطرح سینما و تلوزیون و تئاتر نقش اصلی این سریال را بازی می کند. او در این سریال نقش حامد تهرانی را بازی می کند. حامد تهرانی از وکلای درجه یک و به نام است که یک پرونده مهم را قبول می کند. او با مهتاب محتشم زندگی می کند و یک دختر به نام تینا دارد. شهاب حسینی بازیگر حامد گناه فرشته چالش های این نقش را بسیار زیبا به نمایش در آورده است. او یک وکیل با وجدان است که در این پرونده فشار روانی زیادی را احساس می کند. انتخاب بازیگر حامد در گناه فرشته انتخاب به جایی بوده است. شهاب حسینی عزیز ظرافت های این نقش را بسیار هنرمندانه اجرا کرده است. جوری که مخاطب با او در قسمت های مختلف بسیار ارتباط برقرار می کند. شهاب حسنی از دوست داشتنی ترین و محبوب ترین بازیگران سریال گناه فرشته است. شاید محبوبیت او نیز باعث شده باشد که مخاطبین این سریال بیشتر شود.

شهاب حسینی از بازیگران سریال گناه فرشته
شهاب حسینی در گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی
بازیگران سریال گناه فرشته - شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی یگی از سخت ترین نقش ها را بازی کرده است. او یکی از بازیگران گناه فرشته و بازیگر یکی از محبوب ترین نقش هاست. او با بازیگری ظریف و جذابش مخاطب را نگران خود می کند.

بازیگران سریال گناه فرشته - شهاب حسینی

شهاب حسینی از ستاره ها و محبوب ترین بازیگران سریال گناه فرشته

نمی توان از حق گذشت که شهاب حسینی از بهترین بازیگران ایرانی است. او بارها و بارها در جشنواره های مختلف جوایزی را از آن خود کرده است. مگر می شود که در کاری بد بازی کند. امیدواریم همیشه همین قدر موفق و همین قدر محبوب باشد. او بازیگری بی حاشیه و خوش اخلاق است که به مخاطبانش اهمیت بسیار می دهد. روزی گفت دوست دارم جزو بهترین بازیگران ایرانی باشم و به خواسته اش هم رسید. او از ستاره ترین بازیگران گناه فرشته است. در بین بازیگران سریال گناه فرشته او بیشترین محبوبیت را دارد. و از حق نگذریم وجود نام او در بین بازیگران باعث شده تا خیلی ها بدون دانستن دیگر عوامل بخواهند این مجموعه داستانی را تماشا کنند.

بازیگران سریال گناه فرشته - امیر آقایی در نقش نوید عشیری

امیر آقایی از بازیگران سریال گناه فرشته است که در این سریال نیز بایگری فوق العاده ای انجام داده است. بازی طبیعی امیر آقایی این سریال را جذاب تر می کند. او نقش نوید عشیری را بازی می کند. نوید عشیری پدر امیر عشیری است که به قتل رسیده است.  امیر آقایی یکی از بازیگران گناه فرشته در نقشی منفی است. او نیز مثل دیگر نقش هایش نقش نوید عشیری را فوق العاده بازی کرده است. زیبایی بازیگری او باعث می شود که گاه مخاطب از دست او عصبانی شود. نقش امیر آقایی در این سریال یک نقش خاص است. این نقش از نقش هایی است که امیر آقایی کمتر بازی کرده است. فردی زخم خورده که ممکن است در یک قسمت دلتان برایش بسوزد و در قسمتی دیگر از او متنفر شوید.

امیر آقایی از بازیگران سریال گناه فرشته
امیر آقایی از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش امیر عشیری
امیر آقایی از بازیگران سریال گناه فرشته

نوید پدرش را از دست داده است. پدر نوید به قتل رسیده و همین باعث شده تا داستان شروع شود. او یک پسر ثروتمند است و در پرونده فرشته شاکی پرونده است.

بازیگران سریال گناه فرشته - امیر آقایی

امیر آقایی از موفق ترین بازیگران گناه فرشته و ایفای نقشی حرفه ای

ایفای نقش طبیعی امیر آقایی در تمامی مجموعه هایش باعث شده تا مخاطب او و شرایط و احساساتش را در داستان باور کند. او یکی از موفق ترین بازیگران سریال گناه فرشته است. توانسته نقش خود را واقعاً عالی بازی کند. انتخاب او برای نقش نوید عشیری انتخابی به جا و حرفه ای بوده است. او در عین حال که مظلومیت های این شخصیت را ظریف و جذاب اجرا کرده بازی معمایی و زیر پوستی فوق العاده دارد.

بازیگران سریال گناه فرشته - لادن مستوفی در نقش مهتاب محتشم

یکی از اصلی ترین و تاثیرگذار ترین بازیگران سریال گناه فرشته لادن مستوفی است. او نقش همسر حامد تهرانی به بازیگری شهاب حسینی را ایفا می کند. لادن مستوفی وکیل پایه یک دادگستری است که در پرونده های جنایی صاحب نام است. لادن مستوفی از مهم ترین بازیگران سریال گناه فرشته است. او مثل دیگر کارهایش در این سریال نیز بسیار خوش درخشیده است. در این مجموعه او همسر شهاب حسینی است. یک وکیل موفق و سرشناس که وارد پرونده ای متفاوت می شود. این پرونده زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

لادن مستوفی از بازیگران سریال گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - لادن مستوفی در نقش مهتاب محتشم
لادن مستوفی در سریال گناه فرشته بازیگر نقش مهتاب محتشم

مهتاب محتشم یکی از وکلای پرونده فرشته است. او وکیلی موفق در زمینه پرونده های جنایی است. یک خانم مسئولیت پذیر که سعی می کند بدون احساسات و فقط با منطق تصمیم بگیرد. 

بازیگران سریال گناه فرشته - مهدی سلطانی در نقش مشفق

از دیگر بازیگران سریال گناه فرشته می توان از مهدی سلطانی نام برد. او نیز نقش یک وکیل را بازی می کند که از کار وکالت کناره گیری کرده و حالا یک کافه را اداره می کند. او در این سریال در نقش مشفق است که دوست صمیمی حامد تهرانی است. بازیگر نقش مشفق در سریال گناه فرشته آقای سلطانی این نقش را به زیبایی هر چه تمام تر ایفا کرده است. نقش مشفق که مهدی سلطانی بازی کرده است نقشی دوست داشتنی است. کارکتری مثبت که ناجی و همراه است. او بسیار مهربان است و از زندگی لذت می برد. او در این سریال انسانی بزرگ با قلبی مهربان است که بارها و بارها به دیگران کمک می کند.

مهدی سلطانی از بازیگران سریال گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - مهدی سلطانی در نقش مشفق
بازیگر نقش مشفق در گناه فرشته مهدی سلطانی

بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته - پردیس پور عابدینی

چالشی ترین نقش این سریال را پردیس پور عابدینی بازی کرده است. پردیس پور عابدینی بازیگر نقش فرشته در گناه فرشته است. پردیس پورعابدینی بازیگری اش را در بهترین حد ایفا کرده است. او دختری است که به اتهام قتل در زندان است. همه اطرافیان نیز از نجات او ناامید شده اند. او یک دختر جوان ساده است که خیاطی می کرده است. حال قرار است بالای دار برود چرا که همه چیز بر علیه اوست. او آن قدر این نقش را زیبا بازی کرده است که گاهی باعث حس ترحم و یا عصبانی شدن مخاطبان سریال می شود. او از خاص ترین و مهم ترین بازیگران سریال گناه فرشته است. دختری با چهره معصوم که در هر قسمت ممکن است به او شک کنید. در یک قسمت دلتان برایش می سوزد و در یک قسمت دیگر به او شک می کنید. داستان از چه قرار است؟ باید مجموعه را ببینید تا خودتان متوجه شوید.

پردیس پور عابدنی از بازیگران سریال گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - پردیس پور عابدینی در نقش فرشته
بازیگران گناه فرشته - پردیس پور عابدینی
بازیگران گناه فرشته - پردیس پور عابدینی در نقش فرشته

فرشته گناهکار است یا بی گناه. این سوالی است که ذهن تماشاگرها را به خود مشغول می کند. داستان به گونه ای است که در هر قسمت ممکن است نظر شما عوض شود.

بازیگران سریال گناه فرشته - آشا محرابی در نقش فروزان

یک از بازیگران سریال گناه فرشته آشا محرابی عزیز است. او نقش همسر امیر عشیری و نامادری نوید عشیری را بازی کرده است. بازیگر نقش فروزان در سریال گناه فرشته آشا محرابی نیز توانسته نقش خود را به زیبایی هر چه تمام تر در بیاورد. آشا محرابی نیز از بازیگران به نامی است که کارهای درخشانی در کارنامه هنری اش دارد. در این سریال دختری بی پناه و تنهاست که با امیر عشیری ازدواج کرده است. حال که او کشته شده تا تعیین تکلیف پرونده در خانه سابقش با نوید زندگی می کند.

بازیگران سریال گناه فرشته - آشا محرابی
آشا محرابی از بازیگران گناه فرشته در نقش فروزان
بازیگر نقش فروزان در سریال گناه فرشته آشا محرابی

بازیگران سریال گناه فرشته - نفس بازغی در نقش تینا

نفس بازغی از بازیگرانی است که در این سریال معرفی شده است. او دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است. می توانید بیوگرافی نفس بازغی را در همین سایت بخوانید. نفس بازغی نقش تینا را بازی می کند که دختر حامد تهرانی است. نفش بازغی از جدیدترین بازیگران گناه فرشته است. او در این سریال معرفی شد و امید است تا در آینده او را درخشان تر نیز ببینیم.

نفس بازغی از بازیگران سریال گناه فرشته

بهروز رضوی بازیگر نقش عماد در سریال گناه فرشته

جالب است که نقش آفرینی یکی از شخصیت های اصلی توسط یک دوبلور و گوینده به نام صورت می گیرد. بهروز رضوی خوش صدا در نقش عماد و پدر حامد تهرانی در سریال گناه فرشته نقش آفرینی کرده است. گفتن جملات با صدای فوق العاده بهروز رضوی این سریال را جذاب تر و دلنشین تر کرده است.

بهروز رضوی از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش عماد
بهروز رضوی بازیگر نقش عماد در گناه فرشته
بازیگران سریال گناه فرشته - بهروز رضوی در نقش عماد

فخر الدین صدیق شریف بازیگر نقش امیر عشیری

کل داستان این سریال حول قتل امیر عشیری می چرخد. نقشی که در این سریال فخرالدین صدیق شریف آن را نقش آفرینی می کند. بازی کوتاه اما تاثیر گذار فخر الدین صدیق شریف این سریال را تماشایی تر می کند.

فخر الدین صدیق شریف بازیگر نقش امیر عشیری در گناه فرشته

دیبا زاهدی در نقش نازلی

یکی دیگر از بازیگران سریال گناه فرشته دیبا زاهدی است. او در این سریال نقش نازلی را بازی می کند.

دیبا زاهدی از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش نازلی

جمشید گرگین بازیگر نقش متین دفتری

جمشید گرگین بازیگر سینما و تئاتر نیز از بازیگران سریال گناه فرشته است. او در این سریال نقش یک وکیل به نام متین دفتری را بازی کرده است. بازیگری تمیز و دقیق او این نقش را به خوبی در آورده است.

جمشید گرگین بازیگر نقش متین دفتری گناه فرشته

بازیگر نقش عنایت در سریال گناه فرشته - فرید سجادی حسینی

یکی از نقش های جالب این سریال نقش عنایت است. عنایت در این سریال پدر دختری به نام فرشته است که قرار است اعدام شود. بازیگر نقش پدر فرشته در سریال گناه فرشته یا همان عنایت “فرید سجادی حسینی” است. او پیشتر نیز در فیلم “فروشنده” خوش درخشیده بود. بازیگری به نام است که کارهای درخشانی از خود عرضه کرده است. یکی از بازیگران سریال گناه فرشته که توانسته تاثیر بسیار در بارور پذیری قصه و روایت داستان بگذارد.

بازیگر نقش عنایت در سریال گناه فرشته فرید سجادی حسینی
فرید سجادی حسینی بازیگر نقش پدر فرشته در سریال گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - فرید سجادی حسینی در نقش عنایت

پدر فرشته یعنی عنایت مردی زحمت کش است. کسی که ممکن است سر دخترش بالای دار برود. مظلومیت عنایت در داستان مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

بازیگران گناه فرشته - رعنا بهرخ از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش مانیا

دختری به نام مانیا در اوایل داستان ذهن مخاطب را به خود درگیر می کند. این فرد ارتباط نزدیکی با امیر عشیری دارد که کشته شده است. حامد تهرانی و دیگران دوست دارند ارتباط او را با پرونده قتل بدانند. بازیگر نقش مانیا در گناه فرشته خانم رعنا بهرخ است. در همان قسمت های اول شاهد ارتباط مانیا و اهمیت آن با داستان خواهید بود.

بازیگران سریال گناه فرشته - مانیا
رعنا بهرخ از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش مانیا
رعنا بهرخ از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش مانیا

با پیدا شدن مانیا و صحبت هایی که می کند داستان کمی عجیب می شود. او رفتاری عجیبی انجام می دهد که از او توقع نمی رود. 

مهدی احمدی از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش واعظ

محمود واعظ روزنامه نگاری است که اطلاعات مهمی در مورد این پرونده دارد. بازیگر نقش واعظ در سریال گناه فرشته آقای مهدی احمدی است. او پیشتر در فیلم سینمایی عروس آتش و شب های روشن نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

بازیگران گناه فرشته - واعظ

جعفر دهقان از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش حجت

یکی از شناخته شده ترین بازیگران گناه فرشته آقای جعفر دهقان است. از هنرپیشه هایی که به خصوص در سریالهای تاریخی زیادی به ایفای نقش پرداخته است. در این مجموعه اما او نقشی فرعی و کمرنگ را بازی می کند. شاید نقشی به این حد فرعی تا به حال از جعفر دهقان دیده نشده بود. شاید هم با این نقش ها در حال آزمایش شبکه نمایش خانگی باشد. او بازیگر نقش ججت در سریال گناه فرشته است. یکی از بازیگران گناه فرشته که مثل دیگر کارهایش در این مجموعه به زیبایی به ایفای نقش پرداخته است. او در کنار عماد زندگی می کند. در خانه پدر حامد تهرانی زندگی می کند و به او در کارهایش کمک می کند.

جعفر دهقان از بازیگران سریال گناه فرشته در نقش حجت

سلمان فرخنده از بازیگران گناه فرشته در نقش جهانگیر

یکی از نقش های چالشی در این داستان نقش “جهانگیر” است. کسی که در مخمصه ای گیر افتاده است و بسیار به رها شدنش امیدوار است. آقای سلمان فرخنده بازیگر نقش جهانگیر در گناه فرشته است. نقشی خاص و جالب و با جزئیان فراوان که او به زیبایی هر چه تمام تر اجرایش کرده است. او نیز مانند تمامی بازیگران سریال گناه فرشته به ایجاد سریالی هیجان انگیز و دیدنی کمک کرده است. مجموعه ای که شما را بسیار کنجکاو و طالب دیدن قسمت های بعدی می کند.

بازیگران گناه فرشته - سلمان فرخنده بازیگر نقش جهانگیر در سریال گناه فرشته
بازیگران گناه فرشته - سلمان فرخنده بازیگر نقش جهانگیر در گناه فرشته

موضوع سریال گناه فرشته چیست

موضوع سریال گناه فرشته به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا معمایی و رازآلود است. یک پرونده قتل وجود دارد که خانواده عشیری و تهرانی را درگیر می کند. حامد تهرانی (شهاب حسینی) و مهتاب محتشم (لادن مستوفی) که زن و شوهر هستند هر کدام حدس هایی در مورد این پرونده می زنند. فیلمنامه بسیار خوب و وجود بازیگران گناه فرشته که هر کدام از بهترین ها هستند توانسته این سریال را به سریالی بسیار دیدنی و مهیج تبدیل کند.

آیا داستان سریال گناه فرشته واقعی است؟

خیر. با وجود حرف و حدیث های بسیار در مورد داستان این مجموعه، حامد عنقا گفته که این داستان قبلا اتفاق نیفتاده است. خود نیز برای جلوگیری از تشدید حواشی در شروع مجموعه می نویسد که این داستان در سال 1394 اتفاق نیفتاده است!

تصاویری از بازیگران گناه فرشته در حین اجرای نقش

بازیگران گناه فرشته - پردیس پور عابدینی در نقش فرشته
حامد در گناه فرشته - یکی از مهم ترین بازیگران گناه فرشته شهاب حسینی
فرشته در گناه فرشته - پردیس پور عابدینی
عکس بازیگران گناه فرشته
بازیگران سریال گناه فرشته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا