کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن + روش استفاده

کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن

در این مطلب می خواهیم روش استفاده از کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن را به شما معرفی کنیم. روشی که به شما کمک می کند شانس این که در بارداری جنین شما پسر شود خیلی بیشتر است. اگر یک دختر دارید و دوست دارید فرزند بعدی شما پسر باشد این روش برای شما مفید خواهد بود. همچنین اگر به هر دلیلی دوست دارید فرزندی پسر داشته باشید. استفاده از کیت تخمک گذاری برای پسردار شدن یک روش جالب است که بسیاری از افراد نیز از آن نتیجه گرفته اند. 

چطور از کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن استفاده کنم

در این روش باید با استفاده از کیتهای تخمک گذاری روز آزاد شدن تخمک را پیدا کنید. برای این که پسر باردار شوید و یا شانس پسر دار شدن را بیشتر کنید باید نزدیکی شما در روز تخمک گذاری و یا بسیار نزدیک به آن باشد. دلیل این موضوع نیز ویژگی هایی است که اسپرمهای x و y دارند. اسپرمهایی که منجر به دختر شدن جنین می شوند X و آنهایی که منجر به تشکیل جنین پسر می شوند Y هستند. X ها طول عمر بیشتری دارند و از نظر حرکت کردن نیز کندتر هستند. Y ها طول عمر کمتری دارند و سریع تر حرکت می کنند. پس اگر در روز تخمک گذاری و یا حوالی آن نزدیکی کنید اسپرمهای Y زنده هستند و چون سریع حرکت می کنند زودتر خودشان را به تخمک می رسانند و جنین پسر می شود. اما اگر نزدیکی شما از روز تخمک گذاری دور باشد اسپرمهای Y زنده نیستند و از دور رقابت خارج شده اند. X ها نیز آهسته و پیوسته می روند و تخمک می رسند. به این صورت جنین دختر می شود. به همین دلیل است که روش کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن در بسیاری موارد درست عمل می کند و بر روی تاریخ تخمک گذاری تاکید دارد.

مثبت شدن کیت تخمک گذاری و نزدیکی

کافی است از داروخانه یکی دو بسته از کیتهای تخمک گذاری خریداری کنید. بعد از اتمام پریود هر روز تست بزنید. زمانی که نوار تست فقط یک خط دارد یعنی تست منفی است. هرچه خط دوم و یا خط پایینی پررنگ تر می شود یعنی به تاریخ تخمک گذاری نزدیک می شوید. برای استفاده از روش کیت تخمک گذاری برای پسردار شدن باید دقت کنید که نوار تست شما به شما مثبت را نشان دهد. یعنی هر دو خط پررنگ هستند. مثبت شدن کیت به این معنی است که به زودی تخمک آزاد می شود. یعنی باید همان شب و فردا نزدیکی کنید. 

کیت تخمک گذاری برای پسردار شدن

آیا این روش صد در صد جواب می دهد

تعیین جنسیت به عوامل زیادی وابسته است. روش کیت تخمک گذاری برای پسردار شدن با استفاده از پیدا کردن روز تخمک گذاری و نزدیکی در آن شانس پسر شدن جنین را بیشتر می کند. اما تضمین نمی کند که حتما این اتفاق بیفتند. اسیدی یا قلیایی بودن محیط داخل واژن و یا تغذیه نیز در تعیین جنسیت اثر گذار هستند. به طور مثال اگر نمحیط داخلی بدن زن اسیدی باشد Y ها که قرار است جنین را پسر کنند از بین می روند. پس حتی اگر نزدیکی شما درست در لحظه آزاد شدن تخمک هم باشد جنین پسر نخواهد شد. این روش ها یعنی نزدیکی با محاسبه روز تخمک گذاری روش قدیمی و کارآمدی است. حتی در روزگاران گذشته که کیتها و سونوگرافی ها نبوده اند با مشخص کردن تاریخ تخمک گذاری بر روی کاغذ تعیین جنسیت می کردند. پس شانس موفقیت بالاست. به صورت مشابه از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن نیز می شود استفاده کرد. هر چه از تخمک گذاری دورتر باشیم شانس دختر شدن جنین بیشتر است.

با این کارها از اسیدی شدن بدن جلوگیری کنید

  • پرهیز از مصرف فست فودها 
  • به حداقل رساندن مصرف غذاهای سرخ کرده
  • استفاده از گوشت های گرم مثل شتر و گوسفند به جای گوشت گوساله
  • به حداقل رساندن مصرف لبنیات و سردی جات
  • استفاده از مغزها و آجیل
  • مصرف روزانه نخودچی و کشمش برای زن و مرد
  • استفاده از میوه های گرم مثل موز، آناناس، انبه و…
  • پوشیدن لباس زیر آزاد برای آقایان
  • گرم کردن رحم برای خانم ها (ماساژ روغن سیاه دانه و…)
  • عدم استحمام در دوران پریود برای خانم ها
استفاده از کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن

دخول عمیق باشد

روش کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن را یاد گرفتید. و دانستید که هر چه نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال پسر شدن فرزندتان بیشتر است. بهترین روز نزدیکی درست در زمان تخمک گذاری است. می توانید با استفاده از سونوگرافی نیز مطمئن شوید که تخمکتان آزاد شده است. اگر تخمک آزاد شده است در همین لحظه نزدیکی کنید و شانس پسر شدن جنین را بالا تر ببرید. گفتیم که اسپرمهای Y سریع هستند اما زود از بین می روند. پس باید کاری کنیم که قبل از این که بمیرند به تخمک برسند و آن را بارور کنند. دخول عمیق نیز کارساز است. هرچه عمق دخول بیشتر باشد فاصله ای که اسپرمهای Y باید طی کنند تا به تخمک برسند کمتر است. و در این فاصله کم احتمال زنده ماندنشان بسیار بالاست. پس برای این که فرزندی پسر داشته باشید علاوه بر مشخص کردن روز تخمک گذاری می توانید از روش دخول عمیق نیز استفاده کنید. این کار شانس موفقیت برا بالاتر می برد.

آیا چنین روش هایی از نظر دینی حرام است؟

برخی می گویند کاری که دخالت در کار خدا باشد خوب نیست. اما بهتر است بدانید هیچ منعی در مورد چنین روش هایی از نظر علما صادر نشده است. اگر خدا صلاح بداند این روش جواب می دهد و اگر نداند هم جواب نمی دهد. کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن و یا دختر دار شدن فقط احتمال را بیشتر می کند. ممکن هم هست که تاثیری نداشته باشد و جواب ندهد. اگر نگران حرام بودن از نظر دینی هستید خیالتان راحت باشد که هیچ منعی صادر نشده است.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا