کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن + روش استفاده

کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن

در این مطلب می خواهیم روشی جالب به شما یاد بدهیم که با استفاده از آن می توانید در جنسیت جنین تاثیر زیادی بگذارید. روش استفاده از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن به شما کمک می کند شانس بارداری جنین دختر را بیشتر کنید. این روش بسیار ساده و کم هزینه است و بسیاری افراد نیز از آن نتیجه گرفته اند. کیت تخمک گذاری برای دختردار شدن به شما خواهد گفت که در چه زمان هایی نزدیکی کنید تا شانس این که فرزندتان دختر باشد بیشتر شود.

چطور از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن استفاده کنیم

اول از همه به شما می گوییم که این روش چطور کار می کند. اسپرمهای Y طول عمر کمتر اما سرعت بیشتری دارند و منجر به تشکیل جنین پسر می شوند. اسپرمهای X نیز که سازنده جنین دختر هستند سرعت کمتر و طول عمر بیشتری دارند. پس می توان حدس زد که روش کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن چطور کار می کند. در این روش باید کاری کنیم که شانس رسیدن Y ها به تخمک کمتر شود. 

برای این اقدام به بارداری در روزهایی باشد که از تخمک گذاری دور است. با این کار اسپرمهای Y از بین می روند و از دور رقابت خارج می شوند. از بعد از اتمام پریود باید نزدیکی را شروع کنید. یک تا دو روز بعد از اتمام پریود برای شروع اقدام مناسب است. اگر از کیت تخمک گذاری برای دختردار شدن استفاده می کنید باید هر روز به خط دوم کیت توجه کنید. هر چه خط دوم پررنگ تر می شود شانس دختر شدن کمتر و شانس پسر شدن بیشتر می شود. یعنی هرچه به روزهای تخمک گذاری و خود روز تخمک گذاری نزدیک می شویم شانس پسر شدن بیشتر و دختر شدن کم می شود. پس تا زمانی نزدیکی را ادامه دهید که کیت کاملا مثبت نشده است.

کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن

آیا این روش دختر شدن جنین را تضمین می کند

باید بدانید که به غیر از روز اقدام به بارداری موارد دیگری هم در مشخص شدن جنین موثر هستند. مثلا این که رحم شما سرد یا گرم است. و یا این که تغذیه شما بیشتر گرمی جات و یا سردی جات است. همین طور این که محیط داخل بدن شما اسیدی با قلیایی است. روش استفاده از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن یک روش تضمینی نیست. اما این روش تا حد زیادی جواب می دهد. برای این که تاثیر گذاری آن را بیشتر کنید باید موارد بیشتری را رعایت کنید.

آیا روش کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن یک روش علمی است

بله این روش پایه علمی دارد و در واقع یک نظریه است. و درست هم هست. چرا که با توجه به اطلاعات موجود در مورد طول عمر اسپرمهای Y و X کار می کند. این روش موارد دیگر را در نظر نمی گیرد. اگر موارد و زمینه های دیگر نیز درست باشند احتمال این که از این روش بتوانید نتیجه بگیرید بسیار بالاست. به صورت مشابه از کیت تخمک گذاری برای پسر دار شدن هم می شود استفاده کرد. در مطلب دیگری به صورت کامل به این موضوع نیز پرداخته ایم.

استفاده از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن

کسی از این روش نتیجه گرفته است

بله از قدیم این روش ها به صورت تجربی نیز انجام شده و نتیجه مشخص است. بسیاری افراد از روش کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن و یا پسردار شدن استفاده کرده اند. در زمان های قدیم که این کیتها نبود باید به صورت حدودی روز آزاد شدن تخمک مشخص می شد. اما امروزه با ساخت این تستهای ساده می توان به سادگی روز آزاد شدن تخمک را دانست. این موضوع هم احتمال بارداری را بالا می برد؛ و هم می توان از آن برای تعیین جنسیت استفاده کرد.

دخول عمیق نباشد

روش استفاده از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن را یاد گرفتید. همچنین دانستید که در چه روزهایی نزدیکی کنید تا شانس این که فرزندتان دختر شود بیشتر شود. عمر تخمک زن بین 48 ساعت تا 72 ساعت است. در این زمان اسپرمهای X باید برسند. بهترین زمان برای این که Y که سازنده پسر است نباشد نزدیکی در 3 تا 4 روز قبل از قبل تخمک گذاری است. 24 ساعت قبل نیز زمان خیلی خوبی است. اما هرچه به تخمک گذاری نزدیک تر باشید و در این زمان نزدیکی کنید شانس پسر شدن بیشتر می شود. اما موضوع دخول نیز می تواند به شما کمک کند. شاید در خیلی جاها شنیده باشید که برای دخترزایی دخول نباید عمیق باشد. به خاطر این که اسپرمهای Y در فاصله ای که باید خودشان را به تخمک برسانند از بین بروند و X ها باقی بمانند.

کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن

تاثیر نزدیکی کردن های زیاد

شاید شنیده باشید که نزدیکی کردن های هر روز در دوره اقدام روی اسپرم تاثیر می گذارد. یک تجربه نشان می دهد که این کار باعث کاهش اسپرم های Y که باعث پسر شدن جنین می شوند خواهد شد. پس اگر تعداد نزدیکی ها بیشتر شود شانس دختر شدن فرزند بیشتر می شود. از کیت تخمک گذاری برای دختر دار شدن استفاده می کنیم تا این که مطمئن شویم در روز تخمک گذاری نزدیکی انجام نشود. با افزایش تعداد دفعات نزدیکی نیز می تواند کمک کنید که زودتر به هدف خود برسید.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا