آیا آمپول نوروبیون درد دارد + درد آمپول نوروبیون طبیعی است؟

آیا آمپول نوروبیون درد دارد

شاید در مورد درد آمپول نوروبیون چیزهایی شنیده باشید. برخی می گویند که این آمپول برایشان درد داشته و برخی دیگر می گویند که دردی نداشته اند. برخی از آمپولها به خاطر چرب بودن و روغنی بودنشان کمی احساس درد و سوزش دارند. و این موضووع کاملا طبیعی است. اگر سوال شما این است که آیا آمپول نوروبیون درد دارد باید بگوییم که بله. این آمپول از آن دسته آمپولهایی است که در زمان تزریق کمی احساس درد و سوزش ایجاد می کند. و این درد کاملا طبیعی است. درد آمپول نوروبیون به خاطر ترکیبات زیادی است که دارد اما آن قدر  نیست که نتوان آن را تحمل کرد. معمولا نیز پس از زمان کوتاهی از بین می رود.

کاهش درد آمپول نوروبیون

برای این که درد آمپول نوروبیون را کمتر کنید بهتر است عضلات خود را بسیار شل کنید. در زمان تزریق نفس های عمیق بکشید. به این صورت گردش خون بهتر می شود و عضلات نیز منقبض نمی شوند. می توانید یک شعر و یا یک جمله را در ذهن خود تکرار کنید تا ذهن شما بر روی تزریق دارو معطوف نشود. دلیل درد آمپول نوروبیون این است که این دارو کمی چرب است و به همین خاطر کمی احساس سوزش ایجاد می کند. اما اصلا نگران نباشید. معمولا پس از 10 دقیقه این درد از بین می رود.

آیا آمپول نوروبیون درد دارد

برای کاهش درد آمپول نوروبیون زمان بیشتری دراز بکشید

ممکن است که مسئول تزریقات به شما بگوید که می توانید پس از تزریق سریعاً از جای خود بلند شوید. درست هم هست. می توانید بلند شوید و کارهایتان را انجام دهید. اما یک علت درد آمپول نوروبیون این است که این دارو پخش می شود و تازه بعد از تزریق که جذب آن شروع می شود کمی سوزش ایجاد می کند. بنابراین اگر زمان بیشتری در همان حالت دراز کش بمانید بهتر است. خوابیدن پس از تزریق آمپول نوروبیون به مدتی در حدود پانزده دقیقه هم به کاهش درد آمپول نوروبیون کمک می کند و هم کمک می کند که این دارو بهتر جذب شود.

یکی از بهترین داروهای تقویتی تزریقی

در این دارو گروه ویتامین های B جای گرفته اند. ویتامین هایی که به سرعت باعث شادابی و تقویت بدن می شوند. پزشک در زمان بیماری ها و یا پس از عمل های جراحی ممکن است این دارو را برای شما تجویز کند. خواص آمپول نوروبیون برای تقویت بدن آن قدر است که آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است. این دارو حتی بر روی مغز و حافظه نیز اثری فوق العاده دارد و باعث بهبود عملکرد مغز می شود.

علت درد آمپول نوروبیون | کاهش درد آمپول نوروبیون

بدون تجویز پزشک مصرف نکنید

این دارو به صورت آزاد و بدون نسخه در داروخانه ها به فروش نمی رسد. به دلیل این که پزشک باید با توجه به شرایط فیزیکی و وضعیت بدن شما آن را تجویز کند. اگر شما به بیماری هایی نظیر مشکلات کلیوی دچار هستید بدون تجویز پزشک ممکن است دچار برخی از عوارض آمپول نوروبیون شوید. به همین خاطر تاکید می شود که این دارو حتما با تجویز پزشک مورد استفاده قرار بگیرد.

هرچه عضله تزریق کوچکتر باشد درد آمپول نوروبیون بیشتر است

حتماً شنیده اید که برخی می گویند پس از این که نوروبیون زده اند درد و سوزش بسیار داشته اند. برخی نیز دقیقاً عکس این مورد را می گویند. یکی از دلایل این موضوع اندازه عضله تزریق است. خانم ها نسبت به آقاین عضله باسن بزرگ تری دارند. به همین خاطر درد بیشتر آمپول ها برایشان کمتر از آقایان است. این آمپول یک آمپول عضلانی است و اندازه عضله تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش درد دارد. 

علت درد آمپول نوروبیون و سوزش بعد از تزریق

پخش ماده اصلی آمپول نوروبیون در بدن باعث سوزش می شود. این سوزش طبیعی است. به این معنی است که ماده در حال جذب توسط بدن شماست. فقط چند دقیقه طول می کشد تا همین سوزش که قابل تحمل هم هست از بین برود. آن وقت نه تنها درد تمام می شود بلکه احساس سرحالی می کنید. بسیاری افراد پس از تزریق این ماده احساس گرما و نشاط می کنند.

این که محل تزریق آمپول نوروبیون بعد از چند روز درد کند طبیعی است؟

خیر. اگر این دارو به صورت درست تزریق شده باشد نهایتا تا یکی دو ساعت باید سوزش و درد داشته باشد. اگر نقطه تزریق درد می کند یعنی یک جای کار می لنگد. یا مسئول تزریق سریع و بد تزریق کرده است و یا شما پس از تزریق نقطه تزریق را فشار نداده اید و یا زود بلند شده اید. البته اگر آمپول سرد باشد و هم دمای محیط نباشد نیز ممکن است ایجاد درد کند.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا