وازلین برای صورت + وازلین برای پوست چه می کند

وازلین برای صورت چه می کند

تاثیر وازلین برای صورت آن قدر است که به یک گزینه در دسترس برای زیبایی تبدیل شده است. وازلین برای پوست مثل یک محصول درجه یک برای مراقبت از آن عمل می کند. کافی است مدتی از وازلین استفاده کنید. پس از مدتی شاهد تغییرات فراوان خواهید بود.

وازلین برای صورت و درمان جوشها

یکی از مشکلاتی که در مورد پوست متداول است جوش ها و آکنه ها هستند. جوش ها ممکن است در هر قسمتی از بدن به وجود بیایند. اما پیدا شدن آن در صورت باعث می شود تا زیبایی چهره ما تحت تاثیر قرار بگیرد. وازلین برای صورت مثل یک داروی فوق العاده عمل می کند که می تواند جوش ها را از بین ببرد. البته توجه داشته باشید که وازلین نباید روی پوست خیلی چرب و یا پوستی که چربی زیادی دارد استفاده شود. تجربه نشان داده شده است که استفاده از آبرسان ها و مرطوب کننده ها از بروز جوش جلوگیری می کنند. چرا که با حفظ رطوبت از ترشح چربی پوست و تشدید جوش ها جلوگیری می کنند. وازلین برای پوست به همین ترتیب عمل می کند و جلوی ترشح بیش از حد چربی را می گیرد.

وازلین برای صورت و وازلین برای پوست

ترکیب نمک و وازلین برای پوست

یکی از مهم ترین کارهایی که باید برای مراقبت از پوست انجام دهیم از بین بردن و برداشتن لایه های قدیمی و مرده است. با لایه برداری کردن می شود این کار را انجام داد. ترکیب نمک و وازلین برای صورت یا بدن می تواند استفاده شود. این ترکیب یک اسکراب خانگی است و می تواند به راحتی باعث برداشته شدن سلول های مرده شود.

درمان تبخال

خیلی از ما در مواقع مختلف دیده ایم که اطرافیانمان گاهی دچار تبخال می شوند. خود نیز ممکن است این عارضه را تجربه کرده باشیم. روش های خانگی و دارویی زیادی برای درمان این مشکل وجود دارد. یکی از این روش ها قرار دادن وازلین بر روی تبخال هاست. این کار باعث می شود که آلودگی های محیط کمتر بر روی تبخال ها اثر بگذارد و به همین ترتیب سرعت درمان را بیشتر می کند. وازلین برای پوست و تبخال کمک کننده است. گرچه برای درمان سریع تر و بهتر توصیه می شود از محصولات داروخانه ای استفاده شود.

تبخال + وازلین برای پوست و تبخال

وازلین برای پوست لب

یکی از جالب ترین فایده هایی که وازلین دارد برای لب هاست. اگر لب هایتان مدام ترک می خورد می توانید از وازلین استفاده کنید. این کار از خشکی بیشتر پوست لبها جلوگیری می کند و باعث می شود لب هایی نرم داشته باشید. وازلین برای صورت و حتی پوست لب ایجاد نرمی می کند. حتی پس از مدتی شاهد این خواهید بود که حجم لب هایتان بیشتر می شود.

وازلین برای صورت و چین و چروک ها

چین و چروک های صورت باعث می شوند که چهره ما جوانی و زیبایی گذشته را نداشته باشد. محصولات مراقبتی و درمانی در این زمینه نیز بسیار گران قیمت هستند. اما یک روش خوب و ارزان قیمت استفاده از وازلین برای پوست و مالیدن آن بر روی چین و چروک هاست. این کار به خصوص برای درمان چین و چروک های پیشانی و دور لب ها و چشم ها عالی است. می توانید هر روز به مدت یک ساعت وازلین را بر روی محل چین و چروک ها قرار دهید. سپس ناحیه را شسته و خوب خشک کنید. به راستی که وازلین برای صورت معجره می کند و همچون محصولی گران قیمت باعث کاهش چین و چروک ها می شود.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا