تعبیر خواب جوراب امام صادق ابن سیرین یوسف نبی و معبران بزرگ

تعبیر خواب جوراب چیست

می خواهیم بدانیم تعبیر خواب جوراب چیست. معبران بزرگ دینی و بزرگترین تفسیر گران تعبیر خواب جوراب را به شکل های مختلف بیان کرده اند. با دانستن این معانی خواهیم دانست که چنین رویایی چه معنی دارد. حتماً می دانید که گاه خواب ها خبر از اتفاقاتی که به زودی قرار است بیفتد می دهند. این موضوع حتی از نظر علم روانشناسی نیز تأیید می شود.

تعبیر خواب جوراب از نظر بزرگان

پیامبران و امامان و بزرگانی چون یوسف نبی (ع)، امام صادق (ع) ابن سیرین و دیگر علما این رویا را به شکل های مختلفی معنی کرده اند.

تعبیر خواب جوراب امام صادق (ع)

اگر مردی در خواب ببیند که جوراب دارد یعنی مالش حفظ می شود. ممکن است اتفاقاتی بیفتد که مال و پول او در خط باشد. و یا این که دیگران به وی چشم نظر داشته باشند. اما اگر در رویا جوراب به پا داشته باشد یعنی از خطر از دست دادن مال ایمن خواهد بود. تعبیر خواب جوراب داشتن با بوی خوش نیز یعنی دیگران از خوبی های او می گویند. تعبیر خواب جوراب با بوی بد و ناخوش آیند نیز یعنی دیگران پشت سر او بدگویی می گویند. او دشمنانی دارد و کسانی او را نفرین می کنند. اگر کسی در خواب ببیند که جورابش سوراخ و یا پاره شد یعنی زکات یا خمس مال نداده است و از نظر مالی متضرر می شود.

تعبیر خواب جوراب

تعبیر خواب جوراب ابن سیرین

اگر در خواب جوراب ببینید یعنی کسی به شما خدمتگزاری می کند. اگر در حال انجام کاری هستید کسی به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. اگر در خواب جورابی را به صورت کثیف و بد بو ببینید یعنی کسی پشت سر شما بد گویی می کند. این بد گویی می تواند تهمیت و حرف های ناخوش آیندی باشد که پشت سر شما زده می شود.

تعبیر خواب جوراب با توجه به موضوع آن

در ادامه با توجه به شکل رویا و یا این که جوراب را به چه صورت دیده اید را بررسی می کنیم. نظرهای مختلفی را که به این خوابها داده شده است را به شما خواهیم گفت.

جوراب لنگه به لنگه

دیدن جوراب لنگه به لنگه یعنی اتفاقاتی می افتد و شرایطی پیش می آید که زندگی شما تغییر می کند. اگر شخص مجردی چنین خوابی ببیند ممکن است شرایط ازدواج برایش فراهم شود. و یا اگر دختر مجردی این خواب را ببیند ممکن است خواستگاری برایش پیدا شود. تعبیر خواب جوراب لنگه به لنگه به پا کردن نیز یعنی رازی در دل دارید. یا در حال انجام کاری هستید که درباره آن با کسی صحبت نکرده اید.

تعبیر خواب جوراب لنگه به لنگه

تعبیر خواب جوراب پوشیدن

زندگی بر وفق مراد شما خواهد بود. اگر در خواب خود را در حال پوشیدن جوراب می بینید یعنی شرایط خوب زندگی شما به ثبات می رسد. از وضعیت زندگی خود راضی هستید و احساس رضایت و آرامش دارید. کسی نیستید که دیگران از او نفرت داشته باشند و دشمنان زیادی ندارید. همه چیز آن طور خواهد بود که دوست دارید باشد. تعبیر خواب جوراب پوشیدن نیک است و به معنی رضایت از زندگی (شغل، زندگی شخصی، مال و…) است.

فروختن جوراب

زندگی شما به شدت برای مردم عجیب و یا حسادت بر انگیز است. دیگران در مورد شما و هر کاری که می کنید بسیار صحبت می کنند. برخی از اطرافیان منتظر هستند تا از شما نقطه ضعفی پیدا کرده و شما را خراب کنند. تعبیر خواب جوراب فروختن یعنی بسیار در چشم مردم هستید. بسیار صدقه بدهید و اسفند دود بدهید تا بلا از شما دور باشد.

جوراب خریدن

به حرف و نظر مردم اهمیت بسیار می دهید. حرف مردم در زندگی و تصمیمات شما اثر زیادی دارد. بهتر است در کار خود مصمم تر باشید و اگر می دانید کاری درست است انجامش بدهید و نگران حرف مردم نباشید. تعبیر خواب جوراب خریدن یعنی آن قدر به دیگران اهمیت می دهید که گاه خود و فرصت های زندگی را تباه می کنید. دیگران نیز از شما بسیار سوء استفاده کرده و می کنند.

تعبیر خواب جوراب سوراخ

اگر در رویا ببینید که جوراب در پای شما سوراخ و یا پاره است یعنی بحث و اختلافاتی را شاهد خواهید بود. این اختلافات و یا مشاجره ها در اطراف شما است. ممکن است در خانواده و یا بین شما و آشنایان شما بحث و درگیری هایی ایجاد شود. بهتر است مراقب حرف هایی که می زنید و کاری که می کنید باشید تا به زندگی شما صدمه ای وارد نشد. تعبیر خواب جوارب سوراخ شده و یا سوراخ دار یعنی حرف های ناخوش آیندی می شوید. این حرف ها باعث ناراحتی شما می شوند.

تعبیر خواب جوراب سوراخ

جوراب نو و جدید

دیدن جوراب نو در رویا به معنی تغییرات و تحولات و فرصت های تازه است. فرصت هایی که می توانید از آن ها استفاده کنید و زندگی تان را بهتر کنید. تعبیر خواب جوراب نو به پا کردن یعنی یعنی کاری می کنید یا تصمیمی می گیرید که زندگی تان را مطلوب تر می کند. اگر ببینید جوراب نو و تازه ای به پا دارید یعنی زندگی تان خوش آیندتر و بر وفق مراد خواهد شد.

جوراب بافتنی

دیدن جوراب بافتنی به معنی دشواری و سختی های زندگی است. اگر در خواب جوراب بافتنی به پای دارید یعنی در واقعیت در حال سختی کشیدن هستید. 

تعبیر خواب جوراب نداشتن

اگر در خواب می بینید جورابی ندارید و یا پای شما بدون جوراب است یعنی به سختی تلاش می کنید. احساس می کنید پشتوانه لازم را ندارید. آن قدر که باید از نظر مالی یا اطرافیان پشتوانه ندارید تا خیالتان بابت اتفاق های آینده راحت باشد. تعبیر خواب جوراب نداشتن نشانه از احساس تنهایی است. شما گاه احساس تنهایی می کنید. چیزهایی در دل دارید که هرگز درباره آن ها با کسی سخن نمی گویید. دوست ندارید دیگران از شما نقطه ضعف پیدا کنند.

شستن جوراب

شستن و تمیز کردن لباس ها در خواب تعبیری نیکو و خوب دارد. تعبیر خواب جوراب شستن نیز چنین است. این خواب به معنی این است که ارزش و اعتبار شما نزد مردم بیشتر می شوید. عزیز تر می شوید و دیگران شما را بیشتر دوست دارند. اتفاقی می افتد که باعث می شود دیگران شما را بهتر بشناسند و قدرتان را بیشتر از پیش بدانند. 

تعبیر خواب جوراب | تعبیر خواب جوراب شستن

تعبیر خواب جوراب خیس و نمدار

این خواب از نظر بیشتر معبرین به این شکل تعبیر شده که آبروی شما می رود و یا ارزش شده نزد خلق کمتر می شود. اتفاقی می افتد که شرایط تقصیر شما نیست. اما دیگران همه چیز را از چشم شما می بینند. پشت سر شما حرف های زیادی زده می شود و مدام غیبت شما را می کنند. حتی برخی افراد وصله هایی را به شما می چسبانند که شما نمی چسبد. تعبیر خواب جوراب خیس و کثیف نیز این است که با وجود کارهای خوب زیادی که برای دیگران می کنید نادیده گرفته می شوید. و یا با وجود این که موقعیت اجتماعی خوبی دارید دیگران شما را دوست ندارند.

تعبیر خواب جوراب کهنه

ممکن است جورابی که در رویا می بینید کهنه و کار کرده باشد. تعبیر خواب جوراب مستهلک و کهنه یعنی شما سختی های زیادی کشیده اید. رنج بسیار در زندگی برده اید. حال وقت آن است که زندگی روی خوش خودش را به شما نشان بدهد. به زودی شب سیاه ظلمت تمام می شود و روز روشن می آید. زندگی شما آسان می شود و تازه طعم زندگی کردن را خواهید چشید.

معنی دیدن جوراب بچگانه یا جوراب نوزاد در خواب

این خواب به این معنی است که شما پولی که دارید را درست خرج نمی کنید. به یکباره برای چیزی که نیازی ندارید هزینه زیادی پرداخت می کنید. احتمالاً نیز کمی در تنگنا قرار می گیرید. شما فردی هستید که بی برنامه خرج می کند و به همین خاطر گاهی دستش خالی می شود. بهتر است در مسائل مالی دقت بیشتری داشته باشید.

تعبیر خواب جوراب | تعبیر خواب جوراب نوزاد

تعبیر خواب جوراب زیاد و متنوع دیدن

دیدن جوراب های متنوع با شکل های مختلف یعنی به زودی از نظر ارتباطی با شخصی بهتر خواهید بود. ممکن است دوستی پیدا کنید که این دوست باعث اتفاقات خوشی در زندگی شما شود. و یا یک همکار تازه پیدا کنید که ارتباط کاری خوبی با وی داشته باشید. همچنین می تواند به معنی این باشد که با فردی که تا به حال ارتباط کمتری داشته اید صمیمی می شوید و بیشتر با وی زمان خواهید گذراند. تعبیر خواب جوراب زیاد و متنوع نیک است و به معنی بهبود ارتباطات می باشد. چنین خوابی می تواند به صورت از بین رفتن کدورت ها و دشمنی ها نیز تفسیر شود.

تعبیر خواب جوراب تنگ

ممکن است در رویا ببینید که جورابی تنگ به پایتان است. جورابی که دارد به پایتان فشار می آورد. و یا جورابی که به سختی آن را به پا کرده اید. تعبیر خواب جوراب تنگ داشتن یعنی پولی به دست می آورید که شبهه ناک است. ممکن است صاحب این پول آن را از راه درستی به دست نیاورده باشد. برخی نیز چنین خوابی را نشانی از بی تعهدی می دانند. ممکن است در ارتباط با خدا کمی کاستی از شما سر زده باشد. به این صورت که در مدت اخیر شکرگزار نعمت های خود نبوده باشید. اگر چنین است کافی است مدتی چشمانتان را ببندید و به نعمت هایی که خداوند به شما داده است فکر کنید. بابت تمامی آن ها شکر گزار باشید. بابت سلامتی، ارتباطات و هر آنچه دارید شکرگزار باشید. تعبیر خواب لباس و جوراب تنگ می تواند کاستی در انجام واجبات دینی هم باشد. برخی این را نشانی از کاستی در انجام نماز و… دانسته اند. علمای غیر دینی نیز برخی گفته اند که چنین رویایی می تواند نشانی از کاستی در ارتباط باشد. اگر متاهل هستید ممکن است کاستی هایی در ارتباط درست با همسرتان از شما سر زده باشد. اگر مجرد هستید این کاستی ها می تواند عدم توجه به والدین و… باشد.

تعبیر خواب جوراب گشاد

از طریقی پولی به دستتان می رسد. این پول می تواند هدیه باشد و یا مزد کاری که انجام داده اید. این پول به راحتی خرج می شود. آن قدر سریع از زندگی تان می رود که گویی هرگز نبوده است. تعبیر خواب جوراب گشاد مال بی برکت است. مالی که نمی توان گفت شبهه ناک است. اما مثل پولی بادآورده است. از قدیم هم گفته اند که بادآورده را باد می برد. این پول نیز خیلی زود خرج می شود. 

تعبیر خواب جوراب سفید

دیدن جوراب سفید در خواب نیک است. تعبیر خواب جوراب سفید یعنی به آرامش می رسید. از نظر مالی کمی اوضاع برایتان بهتر خواهد شد. آن قدر که کمتر ناراحت هستید و روحیه تان بهتر از قبل می شود. حتی بیشتر با دیگران رفت و آمد می کنید و زندگی تان کمی بهتر و شادتر می شود.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا