بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب به همراه نقش هایشان

بازیگران سریال در انتهاب شب

حضور بازیگران سریال در انتهای شب که جمعی از بهترین ها هستند در کنار هم داستانی جالب و دیدنی را ساخته است. این مجموعه یکی از سریالهایی است که از شبکه نمایش خانگی فیلم نت پخش می شود. نویسنده و کارگردان این سریال دیدنی خانم آیدا پناهنده است. بازیگران در انتهای شب همگی از موفق ترین بازیگران ایرانی هستند. در این مجموعه نیز در کنار هم داستانی دیدنی را به روایت در می آورند.

سریال در انتهای شب چند قسمت است

این سریال یک مینی سریال 9 قسمتی است. نویسنده و کارگردان این اثر خانم آیدا پناهنده است. او داستانی جذاب را به نمایش در می آورد. داستانی که زندگی بسیاری از ما شباهت دارد. او پندهایی عالی به مخاطب می دهد. این داستان می تواند تلنگری باشد به بسیاری از خانم ها و آقایان متاهل و اشتباهاتشان در زندگی. اشتباهاتی که می تواند ازدواجی با عشق را نیز نابود کند. بازیگران سریال در انتهای شب نیز بازیگرانی به نام هستند که به جاودانگی و اثر بخشی این اثر کمک کرده اند.

سریال در انتهای شب چند شنبه ها پخش می شود

قسمت های جدید این سریال جمعه ها ساعت 12 ظهر از فیلم نت پخش می شود. این سریال از خرداد 1403 از فیلم نت پخش شد و مخاطبان آن را بسیار دوست داشتند.

آیا فضل دوم سریال در انتهای شب ساخته می شود

بله قرار است فصل دوم این داستان نیز ساخته شود. این که فصل دوم و بعدی سریال در انتهای شب کی پخش می شود مشخص نیست. همچنین مشخص نیست که فصل دوم نیز با همین نام باشد. اما استقبال فراوان از این سریال باعث شد تا دست اندرکاران و سازندگان به دنبال ساخت ادامه آن باشند.

پارسا پیروز فر بازیگر نقش بهنام سریال در انتهای شب

بهنام یکی از کارکترهای اصلی این داستان است. پارسا پیروز فر نقش بهنام را در این مجموعه بازی کرده است. او از مهم ترین و اصلی ترین بازیگران سریال در انتهای شب است. او که از بازیگران محبوب سینما و تلوزیون ایران است مخاطبان زیادی را به سمت این سریال و دیدن آن کشانده است.

پارسا پیروزفر متولد سال 1351 است. او در 22 شهریور سال 1351 به دنیا آمده است. متولد بندر انزلی است. اما در تهران بزرگ شده است. کار هنری را بازیگری در “پری” ساخته داریوش مهرجویی شروع کرده است. در دبیرستان ریاضی فیزیک خوانده است. مدرک لیسانس نقاشی از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران دارد.

پارسا پیرورفر بازیگر نقش بهنام در سریال در انتهای شب
بازیگران سریال در انتهای شب - پارسا پیروزفر بازیگر نقش بهنام در سریال در انتهای شب

هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی در سریال در انتهای شب

یکی از اصلی ترین بازیگران سریال در انتهای شب خانم هدی زین العابدین است. او در این سریال نقش “ماهی” را بازی کرده است. یکی از اصلی ترین کارکترها که بسیاری از اتفاقات پیرامون او می افتد. ماهی یکی از شخصیت های مهم این داستان است. هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی این نقش را بسیار زیبا بازیگری کرده است. هدی زین العابدین پیش تر نیز در سریالهای نمایش خانگی بسیاری بازی کرده است و در همه آن ها خوش درخشیده است.

هدی زین العابدین متولد 23 خرداد سال 1363 است. سقوط یک فرشته اولین کار حرفه ای اش بود که از تلوزیون پخش شد. او از همان اوایل به صورت کاملا حرفه ای کار کرد و بسیار هم دیده شد. او با بازیگری در سریال های نمایش خانگی بسیار بیشتر مشهور و معروف شده است. او یکی از بازیگران سریال رهایم کن نیز بوده است که در آنجا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بازیگران سریال در انتهای شب - هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی سریال در انتهای شب
هدی زین العابدین بازیگر نقش ماهی در سریال در انتهای شب
هدی زین العابدین از بازیگران سریال در انتهاب شب در نقش ماهی

رایان سرلک بازیگر نقش دارا در سریال در انتهای شب

بازیگر کوچک و زیبای این مجموعه آقای رایان سرلک است. پربچه ای که در سریال “زیرخاکی” نیز نقش کاوه را بازی می کرد. در این مجموعه برای این که با پدرش هماهنگی داشته باشد از لنز رنگی برایش استفاده کرده اند. به همین خاطر شاید چهره اش آشنا باشد اما برخی آن را نشناسند. او از کوچک ترین بازیگران سریال در انتهای شب است. رایان با وجود سن کم در این مجموعه خیلی زیبا و حرفه ای ظاهر شده است. آرزوی پیشرفت و موفقیت روزافزون برای این بازیگر کوچک جوان داریم. او از بازیگران سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر نیز هست. در آن مجموعه نیز بسیار عالی و درخشان دیده شده است.

رایان سرلک متولد 21 اسفند ماه سال 1392 است. پدرش معمار و مادرش کارشناس شیمی است. در سال 1397 پدر و مادرش او را در کلاس های بازیگری ثبت نام کردند. چرا که او علاقه داشت از خودش دابسمش های بامزه بگیرد و دائما جلوی دوربین باشد. خیلی زود استعداد او در بازیگری کشف شد و وارد دنیای حرفه ای شد.

رایان سرلک بازیگر نقش دارا در سریال در انتهای سب
رایان سرلک در سریال در انتهای شب
رایان سرلک از بازیگران سریال در انتهای شب در نقش دارا

ناهید مسلمی از بازیگران در انتهای شب در نقش مسئول دفترخانه

نقش خانم ناهید مسلمی در این مجموعه جالب است. او با وجود این که نقشی کلیدی ندارد اما نقشی خاص دارد. دیالوگ های جالب او شاید در آینده به نقل قول هایی بدل شود. او از بازیگران در انتهای شب است که در این مجموعه نقش مسئول دفترخانه را دارد. دفترخانه ای که کار ازدواج و طلاق در دو اتاق جداگانه در آن انجام می شوند. دیالوگ هایی که بین این خانم و ماهرخ رد و بدل می شود بسیار عمیق و قابل تامل است.

ناهید مسلمی متولد 25 آذر سال 1334 در تهران است. در سال 1357 کارش را با تئاتر شروع کرده است. او در رشته ادبیات زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیقی تحصیل کرده است. او جوایز زیادی برای بازیگری در مجموعه ها و نمایش های مختلف دارد.

ناهید مسلمی - از بازیگران سریال در انتهای شب در نقش مسئول دفترخانه

زن همسایه در انتهای شب - سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا

در این مجموعه دیدنی خانم “سحر گلدوست” نقش زن همسایه را بازی می کند. او در خانه ای زندگی می کند که روبروی خانه ای است که ماجرای داستان در آن جا رخ داده است. او یکی از بازیگران سریال در انتهای شب است که نقشی قابل فکر دارد. نقشی ظریف که گویی به آن بارها و بارها فکر شده است. بازیگر نقش ثریا در انتهای شب یا همان خانم همسایه کارش را خیلی خوب و حرفه ای انجام داده است.

سحر گلدوست متولد 1365 است. اصالتش شیرازی است. بازیگری در تئاترهای شیراز شروع فعالیت های هنری او بوده است.

بازیگران سریال در انتهای شب - سحر گلدوست زن همسایه
سحر گلدوست از بازیگران سریال در انتهاب شب در نقش ثریا زن همسایه
سحر گلدوست بازیگر نقش ثریا در سریال در انتهای شب

رقیه سروش در نقش آوینا دختر ثریا

یکی از کوچک ترین بازیگران سریال در انتهای شب دختر بچه ای است که نقش آوینا دختر ثریا را بازی می کند. آوینا دختر زن همسایه است. نقش این کارکتر را “رقیه سروش” بازی کرده است. رقیه سروش متولد 1392 است و این مجموعه اولین کار بازیگری حرفه ای اش است.

احترام برومند بازیگر نقش مادر بهنام در انتهای شب

اجرای نقشی حرفه ای توسط بازیگر نقش مادر بهنام سریال در انتهای شب توجه بسیاری را به خود معطوف کرده است. خانم احترام بروند در سریال در انتهای شب این نقش خاص و پر از احساس و ظریف را بازیگری کرده است. او پیشتر نیز سابقه درخشانی در این حرفه دارد. و یکی از بازیگران سریال در انتهای شب است که با وجود کوتاهی نقشش، همیشه به یاد می ماند.

احترام برومند متولد 20 فروردین 1326 است. او پیش از انقلاب مجری برنامه کودک بوده است. اما پس از انقلاب دوربین را ترک نکرد و در فیلم ها و سریال های مختلف بازیگری کرد.

احترام برومند بازیگر مادر بهنام در انتهای شب

رضا بهبودی در نقش "صفا"

نقش کوتاه صفا را نیز آقای رضا بهبودی بازی کرده است. او از آشنایان و دوستان ماهی و بهنام است. قرار است در تصمیمی که گرفته اند به ایشان کمک کند. او نیز از تصمیم عجیب ماهرخ (ماهی) و بهنام تعجب کرده است. 

بازیگران در انتهای شب - رضا بهبودی در نقش صفا
رضا بهبودی بازیگر نقش صفا در سریال در انتهای شب
بازیگران سریال در انتهای شب | رضا بهبودی بازیگر نقش صفا در سریال در انتهای شب

علیرضا داوود نژاد بازیگر نقش پدر ماهی در انتهای شب

هنرمند توانمند کشورمان آقای “علیرضا داوود نژاد” نیز در این داستان به ایفای نقش پرداخته است. او بازیگر نقش پدر ماهی در سریال در انتهای شب است. نقش او نیز نقشی کوتاه اما مهم است. یکی از بازیگران در انتهای شب که با وجود سابقه فراوانش در کار بازیگری در این داستان بسیار کوتاه دیده می شود.

بازیگران در انتهای شب - پدر ماهی در انتهای شب علیرضا داوود نژاد

پدرام شریفی بازیگر نقش رضا در سریال در انتهای شب

در این داستان کارکتری به نام “رضا” وجود دارد. رضا همکلاسی قدیمی “ماهرخ” یا همان ماهی بوده است. پس از اتفاقاتی که برای ماهی می افتد این دو دوباره یکدیگر را می بینند. ماجراهای قدیمی دوباره تکرار می شود و نزدیک است که اتفاقاتی بیفتد. بازیگر نقش رضا در سریال در انتهای شب آقای پدرام شریفی است. او از بازیگران برجسته سینما و تئاتر است.

بازیگران سریال در انتهای شب - پدرام شریفی بازیگر نقش رضا در سریال در انتهای شب
بازیگران سریال در انتهای شب | رضا
بازیگر نقش رضا در سریال در انتهای شب

الهام شفیعی بازیگر نقش خواهر ماهی در انتهای شب

نقش خواهر ماهرخ را در این سریال خانم الهام شفیعی بازی کرده است. او در فیلم روزی روزگاری آبادان نیز جایزه گرفته بود. در این سریال نیز بسیار زیبا بازی کرده است.

الهام شفیعی بازیگر نقش خواهر ماهی در انتهای شب

رضا رحیمی بازیگر نقش شوهر ثریا در سریال در انتهای شب

شوهر ثریا در سریال در انتهای شب یک کارکتر کوتاه در فصل اول این داستان است. رضا رحیمی این نقش کوتاه اما مهم و تاثیر گذار را بازی کرده است. 

پوریا رحیمی متولد سال 1361 در هشتگرد است. او فعالیت حرفه ای اش را با تئاتر شروع کرده و خود را بازیگر تئاتر می داند.

پوریا رحیمی بازیگر نقش شوهر ثریا در سریال در انتهای شب

6 دیدگاه دربارهٔ «بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب به همراه نقش هایشان»

  1. لیلا مددپور

    رقیه سروش رو ننوشتی که درنقش آوینا دختر ثریا
    اولین فیلم حرفه ایی بوده

  2. کسانی که دیدن بگن که آیا قشنگه و ارزش دیدن داره یا فقط به خاطر بازیگرای معروف مردم می بینن

  3. شهرزاد

    سلام
    برای تحسین کردن از کدوم شروع کنم بازیگران قهار، نویسنده و کارگردان فوق العاده یا گریم و لباس درجه یک یا ……………………. . واقعا ممنون سپاس حتی از بچه های پشت صحنه که همیشه مظلوم واقع شدند
    💖💚👌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا