بیوگرافی شهاب عباسی بازیگر و کارگردان درجه یک کشورمان

بیوگرافی شهاب عباسی

با خواندن بیوگرافی شهاب عباسی این هنرمند عزیز کشورمان را بیشتر به شما معرفی می کنیم. شهاب عباسی هنرمندی درجه یک است که در عرصه های مختلفی کار می کند. او کارگردانی به نام و معروف است که در بازیگری و نویسندگی نیز درستی بر آتش دارد. مردی خوش اخلاق و خوش خنده و خوشرو که امیدواریم سال های سال در این عرصه بدرخشد.

بیوگرافی شهاب عباسی و تولد

شهاب عباسی متولد 27 آذر ماه سال 1352 است. در تبریز متولد شده و یک خانواده تبریزی درجه یک دارد. عاشق خانواده اش است. می گوید که خانواده ای 5 نفره داشته که عاشقشان بوده و هست. شهاب فرزند دوم خانواده شان است. یک خواهر و یک برادر دارد. 

سرطان آسیبی غیر قابل جبران به خانواده اش زد

از بیماری سرطان خیلی زجر کشیده است. این بیماری باعث آزار بسیاری به خانواده اش شد. می گوید برادرم به سرطان دچار شد اما خدا رو شکر زود فهمیدیم و خدا را شکر می کنیم که بهبود یافت. اما مادر شهاب که سرطان سینه دارد هنور خوب نشده و با این بیماری دست و پنجه نرم می کند. آرزوی بهبودی و سلامتی برای مادر شهاب عباسی عزیز داریم.

از نقاشی تا کارگردانی

در دانشگاه نقاشی خوانده است. لیسانس نقاشی دارد. هنر را با نقاشی شروع کرد تا این که وارد رادیو شد. تا امروز شاهد حضور فوق العاده اش در عرضه بازیگری و سینما هستیم. می گوید اولین بار 25 سالگی جلوی دوربین رفته است. 

عکس شهاب عباسی و بیوگرافی شهاب عباسی

بیوگرافی شهاب عباسی - خانواده و محل سکونت

او در محله سه راه امین شهر تبریز دنیا آمده و در خیابان های تبریز بازی کرده است. اما در حال حاضر ساکن تهران است.

هم دوره ای های حرفه ای دانشگاه

با افراد سرشناس زیادی در دانشگاه هم دوره ای بوده است. از میان این افراد می توان به جواد رضویان، مهران غفوریان و حسین رفیعی اشاره کرد. 

بیوگرافی شهاب عباسی

مجموعه "دار و ندار" او را به مردم شناساند

با این که پیش از “دار و ندار” نیز کار بازیگری کرده بود هنور مردم شهاب عباسی را این قدر نمی شناختند. “دار و ندار” ساخته آقای ده نمکی بود که در سال 1388 به نمایش در آمد. در این مجموعه شهاب عباسی معروف تر و شناخته شده تر شد.

بیوگرافی شهاب عباسی

همسر شهاب عباسی

شهاب عباسی گفته هنور ازدواج نکرده است. اگر خبر ازدواج او رسمی شود و ازدواج کند در این مطلب به اطلاع دوست دارانش می رسانیم. شایعه ای شده بود که شهاب عزیز ازدواج کرده اما می گوید صحت ندارد و مجرد است.

عکس شهاب عباسی و بیوگرافی شهاب عباسی

کارگردانی مجموعه "خنده بازار" در سال 1389

از همان شروع معرفی بیوگرافی شهاب عباسی گفتیم که او کارگردانی به نام است. شاید استعدادش در کارگردانی بسیار بیشتر از بازیگری باشد. در سال 1389 مجموعه “خنده بازار” توسط شهاب عباسی کارگردانی شد. این مجموعه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت. با این مجموعه نشان داد که یکی از بهترین و قوی ترین کارگردان های ایرانی در زمینه طنز و کمدی است. یکی از جذابیت های کار او این است که از بازیگران کمتر شناخته شده استفاده کرده است. خیلی از کسانی که با وی در “خنده بازار” کار کردند امروز بسیار معروف شده اند. گفته است که دوست دارد به افراد بیشتری فرصت دیده شدن بدهد. مهم ترین معیارش برای کار کردن با بازیگران استعداد است نه معروف بودن.

شهاب عباسی و نسرین مقانلو

کارگردان مجموعه تلوزیونی "افسانه هزار پایان"

یکی از جذاب ترین ساخته های شهاب عباسی سریالی طنز و کمدی بود که با نام “افسانه هزار پایان” ساخته شد. این مجموعه نیز بسیار خوب و عالی بود. اما به دلایلی مدتی پخش آن قطع شد و پس از مدت زیادی دوباره از اول پخش شد. خیلی در مورد دلیل پخش نشدن این سریال و ایجاد وقفه در شروع آن صحبتی نشده است.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا