بیوگرافی یوسف تیموری + ازدواج و زندگی شخصی

بیوگرافی یوسف تیموری

در این مطلب بیوگرافی یوسف تیموری را مورد بررسی قرار می دهیم. از بازیگران معروف که در زمینه طنز و کمدی بسیار با استعداد است. البته یوسف تیموری در ژانرهای جدی نیز بازیگری فوق العاده ای دارد.

بیوگرافی یوسف تیموری - تولد

یوسف تیموری زاده ششم دی ماه سال 1358 است. پدرش آقای فریدون تیموری از گویندگان رادیو و تلوزیون ملی قبل از انقلاب بود. یوسف تیموری فرزند دوم خانواده است. دو خواهر و یک برادر دارد. مادرش خانه دار است و در غرب تهران زندگی می کردند.

عکس یوسف تیموری

ازدواج با یک خانم تایلندی

او چندین سال پیش با یک خانم تایلندی ازدواج کرد. تصاویری از او و این خانم به همراه یک پسر در فضای اینترنت دست به دست شد. این پسر آرمین نام داشت. اما بعدتر یوسف تیموری گفت که آرمین پسر او نبوده است. گویا از همسر قبل این خانم تایلندی بوده است. او همسرش و آرمین را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور فرستاده بود. در سال 1394 یوسف تیموری به طور رسمی اطلاع داد که از همسرش جدا شده و تنهاست.

بیوگرافی یوسف تیموری - فوتبال و بوکس

او از کودکی علاقه فراوانی به فوتبال به خصوص دروازه بانی داشت و به خاطر اینکه در دروازه بانی موفق و ترس صورتش از توپ گرفته شود، به ورزش بوکس روی آورد. به ورزش بوکس بسیار علاقه مند است و این ورزش را بسیار دوست دارد.

بیوگرافی یوسف تیموری

ورود به عرصه هنر

وقتی 15 ساله بود دوره ساخت فیلم های انیمیشنی را گذراند. در سال 1374 در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد. در آنجا نصرالله رادش او را برای شرکت در تئاتر محمد رحمانیان معرفی کرد.

سریال هوای تازه

اولین تجربه بازیگری یوسف تیموری به سال 1375 باز می گردد. در سریال هوای تازه بازی کرد و برای اولین بار جلوی دوربین رفت. پس از آن نیز دوربین را کنار نگذاشت!

با "سیب خنده" بسیار معروف شد

او در سال 1376 در مجموعه کمدی سیب خنده بازیگری کرد. در این مجموعه یوسف تیموری بسیار شناخته شد. می گوید در این کار بسیار بسیار آموختم و حرفه ای شدم.

فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش

در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش برای اولین بار در سینما نیز ظاهر شد. در این فیلم سینمایی یوسف تیموری در نقشی جالب و جذاب دیده شد. یک فیلم سینمایی جذاب که بسیار نیز دیده شد.

بیوگرافی یوسف تیموری - دختر شیرینی فروش

سریال زیر آسمان شهر

در سال 1380 یک مجموعه طنز کمدی ساخته شد که بسیار هم دیده شد. این مجموعه هر شب از شبکه سوم پخش می شد. در “زیر آسمان شهر” یوسف تیموری نقش پولاد را بازی می کرد. یک نقش دوست داشتنی که باعث بیشتر دیده شدنش شد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا