بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب کره ای ژانر هیجان انگیز

بازیگران سریال بازی مرکب و نقش هایشان

در این مطلب می خواهیم بدانیم موضوع سریال بازی مرکب چیست. همچنین بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب را به شما معرفی کنیم. یکی از پر بیننده ترین سریال های نتفلیکس که توجه بسیاری از مردم را به خودش معطوف کرده است. موضوع جذاب و جالب و بازیگری متمایز هر یک از بازیگران سریال بازی مرکب این مجموعه را بسیار دیدنی کرده است.

موضوع سریال بازی مرکب چیست

تعدادی کارت دعوت برای شرکت در یک بازی به افرادی داده شده است. افرادی که کارت دعوت گرفته اند کسانی هستند که مشکلات مالی فراوان دارند. جایزه این بازی آن قدر است که افراد تصمیم می گیرند در آن شرکت کنند. پای مرگ و زندگی وسط است. باختن به معنای مرگ است. موضوع سریال بازی مرکب همین بازی است و هریک از بازیکنان باید در هر مرحله پیروز شوند. در غیر این صورت اتفاق بسیار بدی برایشان می افتد. بازی ها از روی بازی های کودکانه الهام گرفته شده اند. اما با بازندگان بسیار خشن برخورد می شود.

لیست بازیگران سریال بازی مرکب

  • لی جونگ جه
  • پارک هه سو
  • جونگ هویون
  • آنوپام تریپاتی
  • او سونگ سو
  • کیم جوریونگ
  • هو سونگ ته
  • وی هاجون
  • لی یومی
  • لی بیونگ هون
  • گونگ یو

بیوگرافی بازیگران بازی مرکب و نقش هایشان

بیشتر بازیگران سریال بازی مرکب سابقه درخشانی در کار بازیگری دارند. آن ها بازیگرانی معروف هستند که در این مجموعه نیز کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند.

لی جونگ جه بازیگر نقش سونگ گی هون در بازی مرکب

یکی از کارکترهای بسیار مهم این مجموعه را آقای “لی جونگ جه” بازی کرده است. کسی که حتی در یک بازی بی رحمانه نیز می خواهد نهایت مهربانی را با دیگران داشته باشد. او سعی می کند از ایجاد اختلاف بین اعضای بازی جلوگیری کند. بازیگر نقش سونگ گی هون در بازی مرکب یعنی آقای لی جونگ جه پس از بازی در این مجموعه بسیار بیشتر دیده شده است.

لی جونگ جه (Lee Jung-jae) متولد ۱۵ دسامبر ۱۹۷۲ در کره جنوبی ، بازیگر و مدل است. فارغ التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه دونگکوک می باشد که بازیگری را از سال ۱۹۹۳ وقتی ۲۱ ساله بود آغاز نمود.

لی جونگ جه از بازیگران سریال بازی مرکب در نقش سونگ گی هون
بازیگران سریال بازی مرکب - گی هون
بازیگران سریال بازی مرکب - گی هون

پارک هه سو بازیگر نقش چو سانگوو در بازی مرکب

یکی دیگر از بازیگران سریال بازی مرکب آقای پارک هه سو است. او نقش “چو سانگوو” را بازی می کند. فردی که به خاطر مشکل مالی تن به شرکت در این بازی داده است.

پارک هه سو (Park Hae Soo) متولد ۲۱ نوامبر ۱۹۸۱ در کره جنوبی است. پارک در ژانویه ۲۰۱۹ با دوست دخترش ازدواج کرد، آنها در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۱ اولین فرزند خود را که یک پسر بود بدنیا آوردند.

 

پارک هه سو از بازیگران بازی مرکب

جونگ هویون بازیگر نقش کانگ سه بیوک در سریال بازی مرکب

یکی از دیدنی ترین بازیگری های این مجموعه را خانم “جونگ هویون” انجام داده است. دختری بسیار قوی و مستقل که به خاطر خواهر و زندگی خانواده اش تن به شرکت در این بازی داده است. خانم جونگ هویون بازیگر نقش کانگ سه بیوک است که نقشی دیدنی و جذاب دارد.

هویون جانگ (Jung Ho-yeon) متولد ۲۳ ژوئن ۱۹۹۴ در کره جنوبی است. او فارغ التحصیل دانشکده هنرهای نمایشی دانشگاه دونگدوک می باشد.

بازیگران سریال بازی مرکب - کانگ سه بیوک
بازیگران سریال بازی مرکب - کانگ سه بیوک
بازیگران بازی مرکب - کانگ سه بیوک
بازیگران بازی مرکب - کانگ سه بیوک

آنوپام تریپاتی از بازیگران سریال بازی مرکب در نقش عبدل علی

یکی از آقایانی که به این بازی دعوت شده آقایی است که در مجموعه نام عبدل علی دارد و علی صدایش می کنند. علی اهل هندوستان است و مثل دیگر بازیکنان قرار است مراحل بازی مرکب را طی کند. او نیز از حرفه ای ترین بازیگران سریال بازی مرکب است و نقش فردی مهربان را دارد. 

آنوپام تریپاتی (Anupam Tripathi) متولد ۲ نوامبر ۱۹۸۸ در هندوستان است.

 

بازیگران سریال بازی مرکب - علی

او سونگ سو از اصلی ترین بازیگران سریال بازی مرکب در نقش اوه ایل نام

بازیگر سریال بازی مرکب مورد توجه بسیاری از تماشاگران این مجموعه قرار گرفته است. او بازیگری نام آشنا است و تا به حال در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. او یکی از مهم ترین بازیگران سریال بازی مرکب است. بازی دقیق و بسیار حرفه ای اش باعث شده که پس از این حتی در کشورهای دیگری که این سریال را دیده اند بسیار معروف شود.

بازیگران سریال بازی مرکب - اوه ایل نام
بازیگران سریال بازی مرکب - ایل نام
پیرمرد سریال بازی مرکب

کیم جوریونگ از بازیگران سریال بازی مرکب در نقش هان می نیو

خانمی در این بازی وارد شده که به تازگی زایمان کرده و یک مادر است. او نیز دلایل خودش را دارد تا به این پول زیاد برسد. خانمی به نام هان می نیو که نقشش را کیم جوریونگ بازی کرده است.

کیم جوریونگ (kim joo ryung) متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۷۶ در کره جنوبی است. جوریونگ در زندگی شخصی اش متاهل است و یک دختر به نام کاترین دارد که در سال ۲۰۱۳ در کالیفرنیا به دنیا آمد.

بازیگران سریال بازی مرکب - هان نیو

هو سونگ ته بازیگر نقش جان دوک سو در بازی مرکب

از بازیکنان این بازی عجیب مردی به نام جانک دوک سو است. او اخلاق تندی دارد و باعث اختلاف بین بازیکنان می شود. ماجراهای جالبی بین او و دیگر اعضای بازی به وجود می آید. این نقش دیدنی را آقای هو سونگ ته بازی کرده است. 

هو سونگ ته (Heo Sung-tae) متولد ۲۰ اکتبر ۱۹۷۷ در کره جنوبی است.

بازیگران سریال بازی مرکب - جان دوک سو
بازیگران بازی مرکب - جان دوک سو
بازیگران بازی مرکب - دوک سو

وی هاجون از بازیگران بازی مرکب در نقش هوانگ جونهو

نقش هوانگ جونهو را در این سریال آقای وی هاجون بازی کرده است.

او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سانگ کیول می باشد که بازیگری را از سال ۲۰۱۲ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم کوتاه Peace in Them کارش را آغاز کرد.

بازیگران بازی مرکب - هوانگ جونهو

لی یومی در نقش جی یونگ

یکی از شرکت کننده های خانم بازی مرکب خانمی به نام جی یونگ است. نقش او را لی یومی بازی کرده است. 

لی یو می (lee yoo mi) متولد ۱۸ جولای ۱۹۹۴ در کره جنوبی است. کار خود را از سال ۲۰۱۰ وقتی ۱۶ ساله بود با بازی در فیلم The Yellow Sea شروع کرد سپس با سریال Future Boy وارد قاب تلویزیون شد.

بازیگران بازی مرکب - جی یونگ

آیا داستان سریال بازی مرکب واقعی است؟

حرف هایی در این مورد که این داستان واقعی بوده است زده می شد. اما این داستان هرگز اتفاق نیفتاده است. یک داستان فرضی است که بر اساس یک طرح ذهنی نوشته شده است. نویسنده این داستان می خواسته اثرات فقر شدید را نشان دهد. گویی خواسته باشد طعنه ای بزند به کسانی که باعث و بانی فشار اقتصادی به خانواده ها هستند.

بازیگران سریال بازی مرکب

ساخت فصل اول این سریال بیش از 10 سال طول کشید

شاید جالب باشد که بدانید ساختن این سریال بسیار دیدنی و پرمخاطب سال ها طول کشیده است. هوانگ دونگ هیوک که خالق این سریال است برای ساخت این مجموعه سختی های بسیار کشیده است. او سال ها روی این طرح کار کرده است و البته نتیجه اش را هم دیده است. شاید اگر خیلی سریع ساخت این سریال را تمام می کرد و روی جزئیات این قدر تمرکز نمی کرد کار به این جذابیت نمی شد. پردازش و تکمیل این فیلمنامه بیش از 12 طول طول کشیده است. این فیلمنامه برای شبکه های تلوزیونی فرستاده شده اما همه این طرح را رد کرده اند. در نهایت نتفلیکس قبول کرد و پذیرفت که روی این طرح متفاوت کار کند.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا