بیوگرافی بازیگران سریال داریوش هادی حجازی فر و نقش هایشان

بازیگران سریال داریوش هادی حجازی فر

داریوش سریالی دیدنی است که کارگردانی و نویسندگی اش توسط هادی حجازی فر انجام شده است. نویسنده این کار نوید محمودی است. این سریال از شبکه نمایش خانگی فیلم نت آماده پخش شده است. سریالی که تیزر جذابش توجه بسیاری افراد را به خود جلب کرده است. در این مطلب به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال داریوش می پردازیم. سریالی که به خصوص موسیقی متن جالبش و تیزری که قبل از شروع پخش آن ارائه شد توجه ها را به خود جلب کرد. این مجموعه به خاطر داستان جالب و کارکترهای خاصش بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

لیست بازیگران سریال داریوش

  • هادی حجازی فر
  • وحید حجازی فر
  • ژیلا شاهی
  • محسن قصابیان
  • عباس جمشیدی
  • امیر نوروزی
  • رامین راستاد
  • کیوان ساکت اف
  • علی صالحی
  • رایان سرلک
  • آنش تقی پور
  • سعید امیرسلیمانی
  • شیدا خلیق
  • بهار قاسمی
  • نسرین مقانلو
  • سحر دولتشاهی

سریال داریوش کی و چند شنبه پخش می شود

این سریال چهارشنبه ها از فیلم نت پخش می شود. اولین قسمت این داستان از چهارشنبه 27 تیرماه از فیلم نت پخش شد. همان قسمت های اول این سریال نیز مورد علاقه مخاطبان قرار گرفت. نمره بالا و کامنت های مثبت گواه این است که این سریال مورد پسند مخاطبین قرار گرفته است. موضوع خاص و جالب و فیلم برداری حرفه ای این مجموعه را بسیار دیدنی کرده است. دیالوگ های جالب و قسمت های جالبش نیز در شبکه های اجتماعی بسیار رد و بدل می شود.

معرفی بازیگران سریال داریوش

سریال های نمایش خانگی به پر ستاره بودن معروف شده اند. بازیگران خوبی در این سریال ها به ایفای نقش می پردازند. به همین خاطر بسیاری از مردم ماهانه هزینه زیادی برای خرید اشتراک شبکه های نمایش خانگی صرف می کنند. بازیگران سریال داریوش نیز افرادی موفق هستند که همه شان سوابق درخشانی در بازیگری داشته و دارند. هر کدام از این بازیگران در نوع خود از حرفه ای ترین ها هستند. هر کدام جوایز و سوابق درخشان بسیاری داشته اند.

آیا سریال داریوش برای کودکان مناسب است؟

با این که یکی از بازیگران سریال داریوش کودک است اما این سریال مخصوص بزرگسال است. مثل هر سریال ساخته شده برای بزرگسال دیگری بهتر است کودکان آن را نبینند. معنی این سخن این نیست که این داستان صحنه های بدی دارد. معنی اش این است که هر سنی باید محتوای مخصوص خودش را تماشا کند. البته این سریال به خاطر موضوعش و صحنه های دعوا مناسب سن زیر 15 سال نیست.

هادی حجازی فر از بازیگران سریال داریوش در نقش داریوش

یکی از اصلی ترین بازیگران سریال داریوش هادی حجازی فر است. او خود نویسندگی و کارگردانی را نیز انجام داده است. به عنوان بازیگر نقش اصلی نیز در این داستان دیدنی بازی کرده است. هادی حجازی فر پیش تر با کارگردانی فیلم سینمایی موقعیت مهدی استعدادش را در کارگردانی ثابت کرده بود. قطعاً این کار نیز که ساخته اوست داستانی گیرا و جذاب خواهد داشت. هادی حجازی تر بازیگر نقش داریوش در سریال داریوش است. کارکتری جذاب و پر از جزئیات خاص که به خوبی هم درآمده است. نقش پر از جزئیات او باعث می شود که از این پس بسیار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. او فردی است که سابقه خلاف داشته است. دزدی و… و در آخر نیز به آخر اتهام قتلش فراری شده است. اما به دلایلی بر می گردد و داستان سریال را رقم می زند.

هادی حجازی فر از مهم ترین بازیگران سریال داریوش
بازیگر نقش داریوش در سریال داریوش هادی حجازی فر
هادی حجازی فر از بازیگران سریال داریوش در نقش داریوش
هادی حجازی فر در سریال داریوش

درباره هادی حجازی فر

آقای هادی حجازی فر از هنرمندان کشورمان است. ایشان متولد 17 خرداد سال 1355 هستند. در خوی آذربایجان غربی متولد شدند. هادی حجازی فر متاهل است و یک پسر دارد. نام پسرش هامون است. او در زمینه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی فعال است. لیسانس نمایش عروسکی و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی دارد.

وحید حجازی فر بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش

حضور وحید حجازی فر در سریال داریوش توجه بسیاری افراد را به وی جلب کرده است. او برادر هادی حجازی فر است. یکی از مهم ترین و حرفه ای ترین بازیگران سریال داریوش که قطعا پس از این نیز بیشتر دیده می شود. او بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش است. او بازیگر نقش پدر سینا در سریال داریوش است. فردی که به خاطر اعتیاد و وضعیتش مجبور است پیش کسی کار کند که پیش تر دشمن او بوده است.  آقای وحید حجازی فر در واقع بازیگر نقش شوهر لیلا (شوهر سابقش) است که آن قدر از زن و بچه دور بوده که سینا پسرش تا او حال او را ندیده است.

وحید حجازی فر از بازیگران سریال داریوش
وحید حجازی فر بازیگر نقش سیفی در سریال داریوش
وحید حجازی فر بازیگر نقش پدر سینا در سریال داریوش

سحر دولتشاهی بازیگر نقش ساقی در سریال داریوش

یکی از مهم ترین و دیدنی ترین نقش های این سریال را خانم سحر دولتشاهی بازی کرده است. سحر دولتشاهی چهره ای شناخته شده در سینما و تلوزیون است. او یکی از اصلی ترین و مهم ترین بازیگران سریال داریوش هادی حجازی فر است. نام او در لیست بازیگران سریال داریوش باعث شد تا بسیاری از مخاطبان و طرفدارانش منتظر پخش این سریال باشند. سحر دولتشاهی پیش تر نیز در بسیاری از سریالهای تلوزیون و شبکه نمایش خانگی خوش درخشیده بود. در این مجموعه داستانی نیز حضوری پررنگ داشته است. سحر دولتشاهی بازیگر نقش دوست مرتضی است که در ترکیه یار داریوش بوده است. داریوش او را زیر نظر می گیرد تا از طریق او نقشه ای را عملی کند. اما در این حین اتفاقاتی می افتد که از پیش بینی او خارج بوده است.

سحر دولتشاهی از بازیگران سریال داریوش

درباره سحر دولتشاهی

خانم سحر دولتشاهی اهل تهران است. در 16 مهر ماه سال 1358 متولد شده است. او لیسانس ادبیات نمایشی دارد. پدرش یک شرکت ماشین آلات دارد. یک برادر به نام روزبه و یک خواهر به نام نسیم دارد. در گذشته همسر رامبد جوان بود اما سپس از او جدا شد.

عباس جمشیدی فر بازیگر نقش کاظم در سریال داریوش

در سال های گذشته شاهد ایفای نقش عباس جمشیدی فر در نقش های کمدی بودیم. اما چند سالی است که عباس جمشیدی فر در ژانرهای جدی و متفاوت نیز بازی کرده است. او در این ژانر نیز بسیار درخشان ظاهر شده است. به خصوص در چند کار آخرش شاهد استعدادی فراوان از او در کارهای جدی بوده ایم. او یکی از بازیگران سریال قطب شمال نیز بود که در آن سریال نیز بسیار خوش درخشید. نام او در بین بازیگران سریال داریوش نیز به چشم می خورد. در این داستان نیز یک نقش متفاوت دیگر بازی کرده است. عباس جمشیدی بازیگر نقش کاظم در سریال داریوش است. کاظم از دوستان داریوش است و مردی مهربان و خانواده دوست است.  ژیلا شاهی بازیگر نقش دختر داریوش در سریال داریوش است که به خاطر ازدواج با مردی نامناسب مجبور شده سال ها پسرش را به تنهایی بزرگ کند. اما به یکباره پدرش سر می رسد و به او قول می دهد زندگی را تغییر بدهد.

عباس جمشیدی از بازیگران سریال داریوش

درباره عباس جمشیدی فر

متولد 17 شهریور 1359 است. بازیگر سینما و تلوزیون و تئاتر است. لیسانس تئاتر دارد. پس از بازی در سریال “بچه مهندس” بسیار بیشتر مشهور شد.

ژیلا شاهی بازیگر نقش لیلا در سریال داریوش

در بین بازیگران زن سریال داریوش نام خانم ژیلا شاهی نیز به چشم می خورد. او نیز یکی از مهم ترین بازیگران سریال داریوش است. در این داستان شاهدی ایفای نقش متفاوت وی هستیم. خانم ژیلا شاهی بازیگر نقش لیلا در سریال داریوش است. لیلا دختری سختی کشیده است که یک پسر کوچک دارد. او مادرش را از دست داده و پدرش را بسیار دارد. ژیلا شاهی بازیگر نقش دختر داریوش در سریال داریوش یا همان شخصیت لیلا است. شخصیتی مهم که خانم شاهی آن را به خوبی بازی کرده است. خانم شاهی از مهم ترین بازیگران سریال داریوش است.

ژیلا شاهی از بازیگران سریال داریوش

درباره ژیلا شاهی

متولد 22 اسفند 1364 است. اهل اردبیل است و در اردبیل هم متولد شده است. رشته تحصیلی اش تاریخ بوده است. بازیگری را از سال 1380 شروع کرده است.

رامین راستاد بازیگر نقش سهراب در سریال داریوش

یکی دیگر از بازیگران سریال داریوش آقای رامین راستاد است. او یکی از کارکترهای مهم را در این داستان بازی کرده است. او در ابتدای داستان به صورت مردی دیده می شود که از گذشته کینه دارد و می خواهد انتقام بگیرد. مردی که می تواند زندگی داریوش و لیلا را نابود کند. رامین راستاد بازیگر نقش سهراب در سریال داریوش است. او فکر می کند داریوش به او دروغ گفته و می خواهد حقش را از او مطالبه کند.

رامین راستاد از بازیگران سریال داریوش

درباره رامین راستاد

متولد 2 خرداد 1351 در مشهد است. دو فرزند به نام های صدف و آرشک دارد. او اصالتا اهل تهران است. به خاطر شغل پدرش بوده که در مشهد به دنیا آمده است. دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذشته است. 

مهرداد صدیقیان از بازیگران سریال داریوش در نقش وحید

بازیگر یکی از کارکترهای مهم این داستان آقای مهرداد صدیقیان است. او پیشتر نیز سابقه درخشانی در بازیگری داشته است. آقای مهرداد صدیقیان بازیگر نقش وحید در سریال داریوش است. کسی که با لیلا ارتباطاتی دارد. او عاشق لیلاست. اما از بد روزگار به خاطر داریوش مجبور می شود کارهایی انجام دهد که دوست ندارد. 

مهرداد صدیقیان از بازیگران سریال داریوش

علی صالحی بازیگر نقش مرتضی در سریال داریوش

داریوش مدتی در ترکیه زندگی می کرده است. او به ایران باز می گردد. اول داستان با بازگشت داریوش آغاز می شود. مرتضی کسی است که به داریوش کمک می کند تا راه ایران را طی کند. آقای علی صالحی بازیگر نقش مرتضی در سریال داریوش است. کسی که پیشتر با بازیگری در سریال نون خ بسیار معروف تر شد. این بار او با چهره ای جدی و در نقشی دیگر در این سریال ظاهر شده است. او از بازیگران سریال داریوش است که در قسمت اول شاهد نقش آفرینی او هستیم.

علی صالحی از بازیگران سریال داریوش در نقش مرتضی

درباره علی صالحی

متولد 12 اسفند سال 1352 است. او بازیگری توانمند است. بازی در سریال “نون خ” او را به شهرت زیادی رسانده است. او علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان و برنامه ریز هم بوده است. 

رایان سرلک بازیگر نقش سینا در سریال داریوش

بازیگر خردسال سریال داریوش رایان سرلک است. بازیگری جوان و کم سن و سال که با وجود سن کمی که دارد بسیار عالی نقش آفرینی می کند. او با سریال زیرخاکی بسیار دیده شد. رایان سرلک از بازیگران سریال داریوش است و نقش نوه داریوش را بازی می کند. در واقع رایان سرلک بازیگر نقش پسر لیلا است. رایان سرلک بازیگری نقش سینا در سریال داریوش در این مجموعه بسیار عالی هنر بازیگری اش را نشان داده است. قطعاً پس از این او معروف تر از پیش می شود و در ذهن مردم خواهد ماند. بازیگری که امیدواریم همیشه بدرخشد و شاهد نقش آفرینی های بیشتری از او در مجموعه های دیگر باشیم.

رایان سرلک بازیگر خردسال سریال داریوش و در نقش سینا
رایان سرلک در سریال داریوش | بازیکر نقش سینا در سریال داریوش
رایان سرلک از بازیگران سریال داریوش در نقش سینا

نوید محمودی از بازیگران سریال داریوش

آقای نوید محمودی نیز در لیست بازیگران سریال داریوش قرار دارد. آقای محمودی تا به حال کمتر در مجموعه های نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته بودند. اما در سال های اخیر شاهد ایفای نقش هایی متفاوت از او بوده ایم.

نوید محمودی از بازیگران سریال داریوش

محسن قصابیان از مهم ترین بازیگران سریال داریوش در نقش بهرام

کارکتری که آقای قصابیان در این مجموعه بازی کرده کارکتری بسیار خاص است. از نقش هایی که بسیاری از بازیگران دوست دارند تجربه اش کنند. او از مهم ترین بازیگران سریال داریوش است. در قسمت اول تصویر عجیب و ترسناکی از وی به نمایش در می آید. او با چاقویی در دست به دنبال داریوش می افتد. او بازیگر نقش بهرام در سریال داریوش است. بهرام نقشی خاص و زیبا را در مجموعه بازیگری کرده است. یک مرد دعوایی که پیشتر سابقه حبس داشته است. کسی که نوچه های فراوان دارد و بسیاری از او می ترسند. کسی که خیلی ها از او حساب می برند. او در کنار همه این ها یک عاشق است. خواهید دید که قصه عشق او به کجا می رسد. آقای محسن قصابیان بازیگر نقش بهرام در سریال داریوش این نقش را به نحو اعلا بازی کرده است. بازیگری حرفه ای اش برای این کارکتر پس از این سریال در ذهن همه مردم خواهد ماند.

محسن قصابیان از بازیگران سریال داریوش

درباره محسن قصابیان

متولد 1 مرداد سال 1348 است. در قوچان واقع در خراسان رضوی متولد شده است. لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی دارد. 

نسرین مقانلو بازیگر نقش صفیه در سریال داریوش

خانم مقانلو از بازیگران توانمند ایران هستند. ایشان هم در سریال ها و هم در فیلم های سینمایی چهره ای درخشان از خود به جای گذاشته اند. او که از بازیگران سریال دل هم بود این بار نیز در شبکه نمایش خانگی در یک سریال دیدنی بازی کرده است. او از مهم ترین بازیگران سریال داریوش است. بازیگری درخشان خانم مقانلو این سریال را دیدنی تر می کند. نسرین مقانلو بازیگر نقش مادر رامین در سریال داریوش است. شوهر او در یک جریان عجیب کشته شده است و داریوش متهم به این قتل است. صفیه از نظر روحی اوضاع بدی دارد و به سختی روزگار می گذراند. خانم نسرین مقانلو از مهم ترین بازیگران سریال داریوش است که در این داستان به زیبایی نقش آفرینی کرده است.

نسرین مقانلو از بازیگران سریال داریوش

امیر نوروزی بازیگر نقش علیرضا در سریال داریوش

یکی از مهم ترین بازیگران سریال داریوش آقای امیر نوروزی است. او از بازیگران برجسته ایرانی است. در سال های اخیر نقش های بسیاری را بازیگری کرده است. به خصوص نقش متفاوتش در سریال حیثیت گمشده که از فیلیمو پخش شد او را بسیار به مردم شناساند. در این مجموعه نیز او به زیبایی هر چه تمام تر هنرش را به مردم معرفی کرده است. او بازیگر نقش علیرضا در سریال داریوش است. زمانی که داریوش به ترکیه فرار کرده بود با علیرضا دوست بوده است. علیرضا برادر مرتضی (کسی که در ترکیه دوست داریوش بوده) است. او پیش تر از اشرار بوده است. اما توبه کرده و اینک از راه درست کسب درآمد می کند. او مدیریت یک کارواش و چند جای دیگر مثل نمایشگاه اتومبیل را دارد.

امیر نوروزی از بازیگران سریال داریوش در نقش علیرضا

درباره امیر نوروزی

آقای امیر نوروزی متولد 30 مهر ماه 1365 است. در دانشگاه تئاتر خوانده و تحصیلاش در این زمینه به مهارت بازیگری اش بسیار کمک کرده است. کارش را از سال 1382 با تئاتر شروع کرده است. در سریال “روزی روزگاری مریخ” بسیار معروف تر شد.

کیوان ساکت اف بازیگر نقش رامین در سریال داریوش

بازیگر نقش رامین در سریال داریوش آقای کیوان ساکت اف است. او و سهراب با یکدیگر کار می کنند. رامین به سهراب کمک می کند تا بتواند داریوش را پیدا کند. کیوان ساکت اف بازیگر نقش پسر صفیه است. پدر رامین کشته شده است. داریوش به خاطر این که متهم به قتل اوست به ترکیه فرار کرده است. رامین می خواهد انتقام پدرش را از داریوش بگیرد.

بازیگر نقش رامین در سریال داریوش کیوان ساکت اف

درباره کیوان ساکت اف

متولد 25 شهریور ماه سال 1367 است.  در دانشگاه تئاتر خوانده است. متاهل است و همسرش خانم شیدا خلیق است. در تنکابن متولد شده است. سریال “پوست شیر” او را بسیار معروف کرد.

سعید امیر سلیمانی از بازیگران سریال داریوش در نقش زمانی

لیلا دختر داریوش مستاجر است. صاحب خانه او آقایی به نام زمانی است. نقش وی را آقای سعید امیر سلیمانی بازی کرده است. بازیگر نقش آقای زمانی صاحب خانه لیلا به خوبی نقش یک صاحب خانه دو رو را بازی کرده است. او خبرهای لیلا و داریوش را به سهراب می رساند و دردسرهایی درست می کند.

سعید امیرسلیمانی از بازیگران سریال داریوش در نقش زمانی

آتش تقی پور از بازیگران سریال داریوش

آقای آتش تقی پور متولد 15 فروردین سال 1324 است. ایشان از بازیگران توانمند ایرانی هستند. یکی از بازیگران سریال داریوش که در این مجموعه نمایش خانگی قدرتمند و حرفه ای به ایفای نقش پرداخته اند.

آتش تقی پور از بازیگران سریال داریوش

شیدا خلیق از بازیگران سریال داریوش در نقش زن کاضم

شیدا خلیق بازیگر نقش زن کاظم در سریال داریوش است. او و کاظم همدیگر را بسیار دوست دارند و قصد دارند بچه دار شوند. او از گذشته شوهرش باخبر بوده و با این حال با او ازدواج کرده است. 

بازیگر نقش زن کاظم در سریال داریوش شیدا خلیق

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا