طراحی سایت اقساطی یک فرصت ویژه است که در مجموعه ما برای همه مردم فراهم شده. کسانی که دوست دارن مثل خیلی های دیگه یه سایت حرفه ای داشته باشن و از طریق آون درآمدشون رو بیشتر کنن. تو شرایط امروز همه ما دوست داریم با کمترین پیش پرداخت کاری رو به کسی بسپاریم. طراحی سایت اقساطی هم یه طرح جدیده که به شما کمک میکنه با کمترین پیش پرداخت بتونید کار وبسایتتون رو شروع کنید. با طراحی سایت شرایطی تو هر صنفی که هستید به سایت حرفه ای و خیلی خوب داشته باشید. می دونید که سایت خیلی خیلی مهم شده. بدون سایت نمیشه به راحتی رو افزایش مشتری ها حساب کرد. پس چه بهتر که هر چه زودتر وبسایت خودتون رو طراحی کرده باشید. اگه اصلا سایت ندارید و تا الان هم نداشتید نگران هزینه و زمانش نباشید. چرا که ما توی طرح طراحی سایت قسطی می تونیم هر وبسایتی رو براتون طراحی کنیم. کلی هم نمونه کار انجام شده تو زمینه های مختلف داریم. توصیه ما اینه که کار امروزتون رو به فردا نندازید. خودتون می دونید که اگه دیر شروع کنید باید با سایت ها و افراد دیگه ای رقابت کنید. اگه شما هم نگران هزینه ها هستید طراحی سایت قسطی کارتون رو راحت میکنه. می تونید فقط به داشتن یه سایت حرفه ای فکر کنید. به جای فکر کردن به هزینه ها به طرحتون و این که چه جوری باید باشه فکر کنید. کافیه با ما تماس بگیرید تا خیلی زود کارتون رو در فاز آنلاین استارت بزنید.

طراحی سایت شرکت 7 ملیون تومان

با 7 تا 10 ملیون تومان یک سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی 9 ملیون تومان

با 9 تا 15 ملیون فروشگاه آنلاین داشته باشید.

ارتباط با کارشناسان با شماره 09101651254

در این مطلب می خوانید

طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی زیر نظر مجموعه نگارچه

وبسایت بگوبپرس توسط تیم تخصصی نگارچه راه اندازی شده. به پاس حمایت های شما طرح های زیادی راه اندازی کردیم تا کمکی کرده باشیم که همه با هم پیشرفت کنیم. طراحی سایت اقساطی هم یه پلن کمک کننده هست به هر کسی که مثل ما تو این جامعه زندگی میکنه و نیاز به پیشرفت داره. کارشناس ها و طراحان مجموعه نگارچه در خدمت شما هستند تا بتونید یه وبسایت حرفه ای داشته باشید. تو دنیای امروز همه چیز و همه کارها آنلاین شده. شما هم باید یه وبسایت حرفه ای داشته باشید تا از قافله عقب نمونید. می دونیم شرایط اقتصادی سخت شده و ما هم به همین خاطر با طراحی سایت قسطی کمکتون میکنیم. با هزینه کم و با پرداخت اولیه کم می تونید یه سایتی داشته باشید که حرفی برای گفتن داشته باشه. می تونید یه سایت حرفه ای و با سرعت بالا داشته باشید. این که ظاهرش چه جوی باشه به سلیقه شما برمی گرده. سایت ها با توجه به سلیقه مشتری و درخواست اون طراحی میشن. شما هم میتونید یه سایت با سلیقه خودتون و با قابلیت هایی که براتون مهمه داشته باشید. طراحی سایت اقساطی به شما کمک میکنه که بدون نگرانی بابت هزینه ها بتونید کارتون رو شروع کنید. کافیه با شماره 09101651254 تماس بگیرید تا کاملاً راهنمایی تون کنیم که کار به چه صورت باید انجام باشه و شما باید چکار کنید.

هزینه طراحی سایت اقساطی چطور محاسبه میشه

برای هر کسب و کاری هزینه ممکنه متفاوت باشه. هر وبسایتی جزئیات خاص خودش رو داره. یه سایتی ممکنه فروشگاهی باشه و قابلیت خرید توش فعال باشه. یه وب سایت دیگه هم میتونه برای یه آموزشگاه موسیقی باشه و فقط قابلیت هایی مثل ثبت نام و… داشته باشه. توی هر صنفی که هستید می تونید سایت های مختلفی داشته باشید با امکانات مختلف. و هر وبسایتی هم پیچیدگی های خودش رو داره. برای این که قیمت دقیق یک کار رو بدونید باید بیشتر در موردش توضیح بدید. توی طرحی که به اسم طراحی سایت اقساطی راه اندازی کردیم هیچ هزینه ای بابت این که پرداخت به این صورت هست اضافه نمیشه. فقط و فقط همون هزینه رو به صورت چند مرحله ای پرداخت می کنید. از این نظر اصلا و ابدا نگران نباشید. همون طور که گفتیم پیش پرداخت اولیه در طراحی سایت قسطی با توجه به هزینه کلی برآورد میشه. اما باز هم این امکان وجود داره که یه سایت ساده تر و با پیش پرداخت کمتر داشته باشید. در آینده هم می تونیم برای ارتقا و اضافه کردن قابلیت ها در خدمت شما باشیم. یعنی میتونید با یه سایت ساده و کم هزینه شروع کنید و در آینده سایت رو حرفه ای تر کنید. در پلن طراحی سایت قسطی می تونید حدود 30 تا 50 درصد هزینه رو اول پرداخت کنید و مابقی رو به صورت چند مرحله ای بپردازید. این که چند ماه می تونید فرصت داشته باشید با توجه به کارتون و هزینش متفاوت هست.

آیا قراردادی هم برای مشتری ارسال میشه؟

اگه فکر کی کنید پلن طراحی سایت اقساطی خیلی پیش پا افتاده و بدون قرارداده سخت در اشتباهید. این که مشخصه که باید قرارداد داشته باشید و این حقتونه. بهتره هر کاری شسته رفته و تمیز انجام بشه. هم شما باید خیالتون راحت باشه که همه چیز همون طور که باید انجام میشه؛ و هم ما خیالمون باید راحت باشه که شما دقیقا همین سایتی که در موردش صحبت کردید رو می خواید. پس بعد از این که به توافق رسیدیم یه قرارداد تنظیم میشه. توی این قرارداد جزئیات پروژه، هزینه نهایی و… دقیق مشخص میشه. یه نسخه از این قرارداد برای کارفرما و یه نسخه برای مشتری های عزیز ارسال میشه. این که طراحی سایت اقساطی هست یا نه هیچ فرقی توی موارد درج شده در قرارداد نداره. فقط نوع پرداخت ها و شکل پرداخت ها مشخص میشه. پس یه قرارداد براتون آماده میشه که در اون اسم شما و یا نماینده تون و اسم مجموعه ما درج میشه. همچنین شرح پروژه و کارهایی که قراره براتون مشخص بشه کاملا نوشته میشه. این جوری خیالتون راحته که سایت در نهایت همونی میشه که شما می خواید. یه سایت حرفه ای که می تونید باهاش مشتری هاتون رو بیشتر کنید و حرفه ای تر دیده بشید. از همه بهتر این که قرارداد هم به صورت آنلاین براتون ارسال میشه و کارهای تنظیم و امضا هم به صورت آنلاین هست. یعنی هیچ وقتی برای رفت و آمد و این کارها نیازی نیست.

طراحی سایت اقساطی با قرارداد

کار حرفه ای را به صورت حرفه ای شروع کنید. طراحی سایت قسطی با پیش پرداخت کم و پرداخت چند مرحله با قرارداد دو طرفه. یک قرارداد برای مشتری و یک قرارداد برای کارگزار تنظیم می شود.

تنظیم قرارداد به صورت آنلاین

بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت آنلاین یک وبسایت حرفه ای برای خودتان سفارش دهید. در مورد جزئیات کار به صورت تلفنی صحبت می شود. قرارداد پروژه نیز به صورت آنلاین تنظیم می گردد.

قیمت نهایی در طراحی سایت قسطی بیشتره؟

بر خلاف خرید اجناس به صورت اقساطی در مورد کار وبسایت این جوری نیست که قرار باشه شما بیشتر پول بدید. البته توی مجموعه ما همچین خبرایی نیست. شاید خیلی های دیگه از شما کارمزد بگیرن. اما ما پلن طراحی سایت قسطی رو راه انداختیم تا به شما کمک کنیم توی این شرایط اقتصادی زودتر بتونید کارتون رو گسترده کنید. پس هزینه کار هرجور هست برای طراحی سایت شرایطی و چند مرحله ای هم همون هست. چه به صورت نقدی (پرداخت یکباره) و چه چند مرحله ای باشه هزینه همون هست. هر جور دوست داشته باشید می تونید هزینه نهایی رو پرداخت کنید. به جای فکر کردن به هزینه ها به جزئیات پروژه تون فکر کنید. هزینه نهایی پروژه با توجه به مواردی که مطرح می کنید و لازم دارید در سایت باشه مشخص میشه. این هزینه به صورت مرحله ای از شما دریافت میشه. یه هزینه ای به عنوان پیش پرداخت و مقدارهایی هم به عنوان قسط های بعدی مشخص میشه. 

چطور میتونم نمونه کارها رو ببینم؟

اگه می خواید یه سایت برای خودتون داشته باشید حتما کیفیت و زیبایی و سرعتش براتون مهمه. طراحی سایت اقساطی فقط از بابت هزینه خیالتون رو راحت میکنه. اما به هر حال شما باید مطمئن باشید که میتونید روی ما حساب کنید. نمونه کارهای زیادی داریم که برای مجموعه های مختلف طراحی شدند. میتونید زمینه کاری تون رو بگید و با ما تماس بگیرید تا نمونه کارها براتون ارسال بشن. سلیقه همکاران، مهارت و طراحی بسیار حرفه ای رو ببینید و بعد کارتون رو به ما بسپارید. این حق شماست که از حرفه ای بودن و تمیز بودن کار مطمئن باشید.

طراحی سایت قسطی و شرایطی

میتونم فقط از شما مشاوره بخوام اما سفارش ندم؟

بله حتماً. می تونید در زمینه وب سایت و این که آیا وب سایتی برای کارتون مناسب یا هست با ما مشورت کنید. کارشناس های ما آماده هستن تا با شما به صورت کاملا رایگان صحبت کنن و به شما در مورد کارتون مشاوره بدن. می تونید در مورد طرحی که می خواهید با ما صحبت کنید و ما هم به شما پیشنهاد میدیم که اگر این موارد هم اضافه یا کم بشه بهتر میشه.

چطور می تونم از پلن طراحی سایت اقساطی استفاده کنم؟

با ما تماس بگیرید. با شماره 09101651254 تماس بگیرید تا کارشناسان فنی ما تمام سوالات شما رو پاسخ بدن. آماده هستیم تا به شما کمک کنیم به هر صورتی یه وب سایت داشته باشید و به کمک این وب سایت کارتون رو گسترده تر کنید. مثلا مشتری هاتون رو بیشتر کنید و یا بیشتر دیده بشید. یه سایت خوب که بتونه شما رو به عنوان یه برند حرفه ای به مردم معرفی کنه. در آخر هم می تونید بفرمایید که قراره طرحتون و پروژه تون رو با پلن طراحی سایت قسطی انجام بدید. ما هم جزئیات کار رو از شما می پرسیم و در مورد روند کار به شما توضیح میدیم. در آخر هم طبق توافقات و توضیحات رد و بدل شده یه قرارداد تنظیم میشه تا کار به صورت رسمی استارت بخوره.

با یک تماس کار خود را شروع کنید

برای آشنایی بیشتر با نحوه کار و روند کار با شماره 09101651254 تماس بگیرید. همه چیز به صورت شفاف به شما اعلام خواهد شد. کافی است بدانید برای سایت خود چه می خواهید تا آن را برایتان بسازیم.

بدون محدودیت زمانی و مکانی

پلن طراحی سایت اقساطی محدودیت زمانی ندارد. در هر زمانی که تصمیم به این گرفتید که سایتی داشته باشید می توانید از این طرح استفاده کنید. این طرح برای مشتریان عزیز در شهرهای مختلف قابل انجام است.

آیا سایتم بعد از تحویل شامل پشتیبانی هست؟

بله. همه وب سایت هایی که توسط مجموعه ما انجام میشه شامل پشتیبانی هست. این که طراحی سایت اقساطی انجام دادید یا نه فرقی تو روال پشتیبانی نداره. حتی در زمانی که هزینه کل کار کامل پرداخت نشده باشه هم سایتتون شامل پشتیبانی میشه. اگر در این مدت سایت مشکلی پیدا کنه همکارای ما خیلی سریع مورد را براتون برطرف میکنن. اگر کدی اشتباه کار کنه و یا سایت مشکلی داشته باشه (البته خیلی خیلی کم ممکنه پیش بیاد) مورد رو براتون برطرف میکنیم. سایت باید درست لود بشه و نباید خطا و موردی داشته باشه. این موضوع در قراردادتون هم قید میشه. همه وب سایت های طراحی شده در هر زمینه ای که باشن شامل پشتیبانی فنی میشن.

آیا بعد از تکمیل سایت خودم میتونم محصول و مطلب وارد کنم؟

بله این که مشخصه. سایت برای شماست و باید هم هر روز از نظر محتوایی غنی ترش کنید. اگر سایتتون فروشگاهیه باید همه محصولات رو وارد کنید. و اگر خدمات ارائه میدید یا شرکت هستید باید مطلب بذارید و یا اخبار منتشر کنید. اگر جز این باشه یه سایت ناقص دارید. از طریق پنل مدیریت که بهتون داده میشه به راحتی می تونید مدیریت محتوا انجام بدید. به راحتی میتونید با وبسایت خودتون کار کنید و هر روز کاملترش کنید.  بعد از این که کار طراحی تموم میشه همکاران ما به شما پیش نمایش نشون میدن. بعد از اون اگر تغییر خاصی مد نظرتون باشه انجام میشه. تو این مرحله کار تقریبا تمومه و اگر تغییری هست در مورد محتوا و یا تغییرات ظاهری هست. بعد از این که سایت از نظر شما تایید شد تکمیل در نظر گرفته میشه. و بعد از اون وارد مدت پشتیبانی و در واقع گارانتی میشه. وقتی کار تموم میشه به شما یاد میدیم چطور با پنل مدیریت سایت خودتون کار کنید. خیلی راحت میتونید محصولات رو یکی یکی وارد سایتتون کنید. همچنین میتونید به راحتی مطلب جدید بذارید و یه سایت آپدیت و فعال داشته باشید.

طراحی سایت اقساطی با قرارداد  با سرعت لود بالا با گرافیک اختصاصی با تحویل سریع

آیا بعدا میتونم سایتم رو آپدیت کنم و تغییرات بدم؟

بله. امکان ارتقای وب سایت همیشه برای شما وجود داره. هر چقدر هم سایتتون حرفه ای باشه ممکنه چند وقت دیگه به نظرتون قدیمی بیاد. هر روز سایت ها از همه نظر نیاز به ارتقا و حرفه ای تر شدن پیدا میکنن. مثلا نیازه که امکاناتی رو به سایتتون اضافه کنید. و یا نیاز هست که از نظر رنگ بندی و UI تغییراتی در سایت بدید. اگه بودجه کمی دارید می تونید به کمک طراحی سایت اقساطی یک سایت با پرداخت کم داشته باشید. میتونید حداقل امکانات رو در نظر بگیرید که هم هزینه کلی تون کمتر بشه و هم پرداخت هاتون راحت تر بشه. بعدتر و در مدت دیگه میتونید سایت رو از هر نظری که بخواید آپدیت کنید و ارتقا بدید.

از سایت خاصی خوشم اومده میشه شبیه اون داشته باشم؟

شما می تونید سایت های مختلف رو بررسی کنید و ببینید که کدام رو می پسندید. ممکنه یه سایتی رو از نظر قابلیت ها و یه سایتی رو از نظر ظاهر پسندیده باشید. می تونید سایت مورد پسندتون رو به ما معرفی کنید تا اون رو ارزیابی کنیم. توصیه ما اینه که سایت اختصاصی خودتون رو داشته باشید. یه سایت حرفه ای که حتی از رقیبتون هم بهتره. خیلی از مشتری های ما رقیبشون رو خیلی خیلی کامل و حرفه ای می دونن. با این جور افراد زیاد کار داشتیم و در آخر هم سعی کردیم یه سایتی بهشون تحویل بدیم که خیلی از اون رقبا بهتر باشه. چه در طرحهایی مثل طراحی سایت اقساطی و چه در خدمات دیگه مثل گرافیک اصل رو بر نوآوری میذاریم. کاری رو به شما تحویل میدیم که مورد نیازتون باشه (از نظر قابلیت ها) و از نظر ظاهر هم مورد پسند شما باشه. اگه هر کدوم از این موارد در آخر کار مورد پسند شما نباشه اون رو ادیت می کنیم. سایتی که به شما تحویل میشه باید دقیقا همونی باشه که می خواید.

طراحی سایت قسطی | طراحی سایت شرایطی و اقساطی

اگر در نهایت سایت مورد پسندم نباشه چی میشه

قبل از این که کار شروع بشه همکاران ما با شما به صورت مفصل صحبت میکنن. اگر چیزی براتون مهمه باید با تیم طراح در میون بذارید. مثلا اگه میخواید رنگ سایتتون فلان رنگ باشه. و یا اگه رنگ بندی و ترکیب رنگ خاصی مدنظرتون هست باید از همون اول با تیم طراح در میون بذارید. در مورد قابلیت های سایت و چیزای دیگه هم همین طور. برای این که تیم طراح هم بهتر متوجه بشن که شما سلیقتون به چه صورته می تونید سایت های مورد پسندتون رو هم بهشون معرفی کنید. البته تیم ما در طول طراحی با شما در ارتباط هستن. همچنین بارها و بارها به شما رونمایی هایی از سایت داده میشه. در این مراحل تغییرات رو به ما اعلام می کنید. سایت طبق مواردی که شما می فرمایید طراحی میشه و قابلیت ها و امکاناتش همون مواردی هست که شما خواسته بودید. باز هم بعد از ارائه پیش نمایش نهایی میتونید تغییرات رو اعلام کنید تا در نهایت سایت همونی بشه که شما میخواید. همون طور که متوجه شدید مراحل کار و حرفه ای بودن روند کار چه در طراحی سایت اقساطی و چه در پروژه های عادی به یک صورته. شما در نهایت باید سایتی رو از ما تحویل بگیرید که مورد پسندتون هست. 

میتونم دو سایت رو به صورت همزمان استارت بزنم؟

بله این امکان هست. برخی از مشتری های ما به صورت همزمان میخوان دو تا چند سایت داشته باشن. مثلا یه سایت برای معرفی خودشان و بیوگرافی که در اون سوابق کاری شون رو بذارن. و یه سایت هم با موضوعات دیگه. مثلا یه سایت فروشگاهی و یا یه سایت شرکت. میتونیم براتون در هر دو یا چند پروژه طراحی سایت اقساطی انجام بدیم. بدیهی و مشخصه که زمان و هزینه هر کدوم از پروژه ها با توجه به جزئیاتش متفاوته. ممکنه یه سایت ساده باشه و یه سایت پیچیده تر. مشخصه که سایت ساده تر هم زودتر تکمیل میشه و هم هزینش کمتره.

پیمایش به بالا