کرم آزلادرم برای جوش و لک و مشکلات پوستی

خواص کرم آزلادرم

می خواهیم کمی در مورد کرم آزلادرم صحبت کنیم. کرم و یا پمادی که به درمان بسیاری از مشکلات پوستی کمک می کند. یکی از ارزان ترین داروهایی که برای نابودی جوشهایتان می توانید تهیه کنید. خواص کرم آزلادرم و ترکیب فوق العاده اش باعث شده تا به عنوان دارویی موثر برای پوست توسط پزشکان تجویز شود. موارد مصرف کرم آزلادرم معمولا جوش، درمان کومدون ها و برطرف کردن لک ها و از بین بردن التهابات است. این دارو یک داروی ارزان و با کاربرد بسیار بالاست. یک داروی کاربردی که می تواند بسیاری از مشکلات پوستی را در کمترین زمان برطرف کند.

موارد مصرف کرم آزلادرم چیست

این دارو معمولا برای درمان مشکلات پوست صورت استفاده می شود. اما استفاده از آن برای مشکلات پوست بدن نیز خالی از لطف نیست. یک داروی تایید شده و با کمترین عوارض که بسیاری از پزشکان برای مراجعین خود تجویز می کنند. اگر برای درمان مشکلات پوست به خصوص پوست صورت به پزشک مراجعه کنید ممکن است کرم آزلادرم برای جوش یا لک یا هر چیز دیگری برای شما تجویز شود.

خواص کرم آزلادرم جوش ها

جوش یکی از رایج ترین مشکلات پوستی است. بسیاری از ما در زمان های مختلف این مشکل را تجربه کرده ایم. برخی از افراد به صورت مرتب جوش می زنند. البته که بهتر است به جای درمان های صرفاً موضعی عامل اصلی جوش پیدا شود. در غیر این صورت دوباره و با قطع دارو ممکن است سر و کله جوشها پیدا شود. یکی از موارد مصرف کرم آزلادرم از بین بردن جوشها به خصوص جوشهای صورت است. ترکیبات موثر این کرم می توانند به از بین بردن جوشها و جلوگیری از پیدایش جای جوش کمک کند. اگر به خاطر استفاده از داروهای ضد آکنه پوستتان حساس شده از داروهای ملایم تر استفاده کنید. و کرم آزلادرم یکی از ملایم ترین و بی آسیب ترین کرمهای ضد جوش است. 

کرم آزلادرم برای کنترل جوشها و جلوگیری از بیشتر شدنشان

در مورد پوستهایی که یک سره جوش می زنند مهار جوشها بسیار مهم است. یکی از خواص کرم آزلادرم نیز همین است. کاری می کند که جوشها تشدید نشوند. جوشهایی که وجود دارند بزرگتر نمی شوند. و با ترکیبات آنتی باکتریالی که دارد باعث می شود جوشهای جدیدی که در راه هستند از همین راه بازگردند!

کرم آزلادرم برای لک پوستی و درمان جای جوش

استفاده از کرم آزلادرم برای از بین بردن لک های پوستی نیز رایج است. این محصول می تواند پوست را کاملاً صاف کند. کرم آزلادرم با مهار تیروزیناز از تولید ملانین و ایجاد لک ممانعت می کند. به همین خاطر به خصوص استفاده از آن در پوستهای مستعد جوش و جوشدار از ایجاد جای جوش پس از درمان جلوگیری می کند.

خواص کرم آزلادرم برای کاهش التهابات پوستی

وقتی صورت یا بدن جوش می زند پوست ملتهب می شود. در مورد صورت و پوست صورت این موضوع بیشتر محسوس است. مخصوصا اگر از داروهای ضدجوش هم استفاده شود پوست قدری نازک و حساس می شود. یکی از موارد مصرف کرم آزلادرم و خواص آن آرام کردن پوست است. در واقع با ترکیبات موثری که دارد التهابات و قرمزی های پوستی را برطرف کرده و پوست را آرام می کند. در نتیجه پوست حال بهتری پیدا کرده و می تواند دوباره ترمیم سلول های خود را آغاز کند.

موارد مصرف و خواص کرم آزلادرم

نحوه مصرف کرم آزلادرم

  • بزرگسالان و نوجوانان بالای 12 سال:ا بتدا پوست را با آب شسته و خشک نمایید. لایه نازکی از آزلادرم را روی نواحی مورد نظر به آرامی بمالید و ماساژ دهید. سپس دست های خود را به خوبی بشویید.
  • استفاده از آزلادرم معمولا روزی 2 بار توصیه می شود مگر این که پزشک معالج دستور دیگری داده باشد. 
  • چنانچه پوست شما حساس است استفاده از آزلادرم طی هفته اول درمان روزانه یک بار عصر توصیه می شود. 
  • مدت زمان استفاده از آزلادرم در افراد مختلف متفاوت است و میزان و شدت آکنه هنگام شروع درمان بستگی دارد. علائم بهبودی معمولا بعد از 4 تا 8 هفته استفاده منظم شروع می شود و بهترین اثر 3 تا 6 ماه پس از شروع درمان آغاز می شود.

آیا ممکن است کرم آزلادرم خود باعث حساسیت پوستی شود

این داروی موضعی خود یک کرم ضد حساسیت است. به همین خاطر بسیار کم (با احتمال نزدیک به صفر) ممکن است باعث مشکلات پوستی شود. اما به هر حال هر دارویی ممکن است سبب حساسیت شود. پوست شما و بدن شما ممکن است به خیلی داروها حساسیت نشان دهند. هر چند همان طور که گفتیم در مورد این دارو احتمالش بسیار کم است. اما توصیه می شود قبل از استفاده از کرم آزلادرم برای صورت و یا هر ناحیه حساسی از بدن ابتدا آن را تست کنید. می توانید مقدار کمی از کرم آزلادرم را بر روی پوست دست خود و یا روی بازو بمالید. اگر پوست شما واکنش نشان نداد آن را برای نواحی دیگر استفاده کنید.

احتمال تداخل دارویی وجود دارد؟

این دارو به صورت موضعی استفاده می شود. به همین خاطر احتمال تداخل دارویی در مورد آن بسیار نادر است. مگر این که از داروها و یا پمادهای دیگری همزمان به صورت موضعی استفاده کرده باشید. در این صورت بهتر است این مورد را در زمان دیدار با پزشک با وی در میان بگذارید.

آیا استفاده از این دارو بدون توصیه پزشک خطرناک است

بهتر است در هیچ زمینه ای به خود درمانی نپردازید. به خصوص اگر قصد درمان پوست ناحیه صورتتان را دارید. اما این دارو خیلی داروی خطرناکی نیست. معمولا می تواند بر روی بیشتر پوست ها عملکرد خوبی داشته باشد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا