معنی اسم هانا در ثبت احوال و معنی هانا در کتاب های لغت

معنی اسم هانا

در این مطلب قصد داریم تا معنی هانا را بررسی کنیم. اسمی دخترانه و زنانه که طرفدار بسیار دارد. این اسم از اسامی مورد تایید ثبت احوال و جزو اسمهای رسمی است. معنی اسم هانا را به صورت کامل در این مطلب با توجه به کتاب های لغت برای شما آورده ایم. با خواندن این مطلب خواهید دانست که دقیق ترین معنایی که این نام زیبا دارد چیست و چرا این قدر پرطرفدار است.

معنی اسم هانا در ثبت احوال

همان طور که گفتیم این اسم جزو اسمهایی است که در ثبت احوال کشور ایران به ثبت رسیده است. در ثبت احوال اسمها با معناهای درست تر و رسمی شان معرفی می شوند. در مورد معنی هانا در ثبت احوال این گونه آورده شده است:

زنهار، دادخواهی، امید، بینایی، خواهش

معنی هانا در واژه نامه آزاد

مأمن، پناهگاه، امید، بینایی، خواهش، زنهار، داد خواهی

حروف ابجد هانا

ابجد اسم هانا شامل عدد ” 57 ” و ابجد وسیط آن شامل عدد ” 9 ” و ابجد صغیر آن شامل عدد ” 12 ” می گردد.

اسمی که به خاطر زیبایی اش بسیار محبوب است

برخی از اسامی به خاطر آهنگ زیبایی که دارند طرفداران بسیار دارند. به خصوص اگر این اسمها معنای خوبی هم داشته باشند بسیاری از خانواده ها از آن ها برای فرزندان خود استفاده می کنند. هانا نیز از این اسمهای خوش آهنگ است. زیبا بودن معنی هانا و زیبایی و آهنگ خوشش آن را جزو اسمهای پرطرفدار و محبوب کرده است.

راحت می توان آن را تلفظ کرد

آسان بودن تلفظ یک اسم در کنار معنی خوبش و آهنگ زیبا می تواند آن را در شمار بهترین اسامی قرار دهد. همان طور که هانا این گونه است.

هرگز قدیمی نمی شود

این اسم جوری است که هرگز از مد نمی افتد و همیشه زیباست. جزو اسم هایی است که آهنگ زیبایش همیشه گوش نواز است. اگر دوست دارید برای دخترتان نامی برگزینید که همیشه نو و شیک و زیبا باشد هانا می تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا