برند فولیکا ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد

برند فولیکا ساخت کجاست

شرکت های زیادی در زمینه محصولات بهداشتی فعالیت می کنند. مراقبت از پوست و مو به کمک محصولات زیادی انجام می شود. شرکت های ایرانی و خارجی بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت دارند. اما همه آن ها نمی توانند موفق شوند. در بین ایرانی ها فولیکا یکی از خوب های روزگار است. در این مطلب می خواهیم به معرفی این برند بپردازیم. خواهیم گفت که اصل برند فولیکا ساخت کجاست و در چه شرکتی فعالیت آن انجام می شود.

اصل برند فولیکا ساخت کجاست و آیا تحت لیسانس کشورهای خارجی است؟

خیر. این برند کاملاً ایرانی است. شاید نام Folica شما را به یاد نام گذاری های خارجی بگذارد. همچنین بسته بندی ساده و در عین حال شیک این محصولات بی شباهت به محصولات خارجی نیست. این محصولات جذاب و محبوب در لابراتوار پارس حیان تولید می شود. این برند تحت لیسانس هیچ کشوری نیست و یک برند صفر تا صد ایرانی است.

این برند از چه سالی کارش را آغاز کرده است؟

فعالیت و تولید محصولات دوست داشتنی فولیکا از سال 1386 آغاز شده است. و از همان سال تا به حال محصولات بسیاری به سبد محصولات فولیکا اضافه شده است. هر ساله شاهد رشد و بهبود کیفیت این محصولات ایرانی بوده ایم.

چرا فولیکا تا این اندازه محبوبیت دارد؟

شاید جالب باشد بدانید محصولات این برند ایرانی مورد تأیید پزشکان و متخصصین پوست و مو و زیبایی هستند. عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی مضر و سرطان زا فولیکا را یک سر و گردن از دیگر برندهای ایرانی بالاتر می برد. به خصوص شامپوها و لوسیون های فولیکا در طول درمان برخی مشکلات پوست و مو بارها و بارها توسط پزشکان تجویز شده اند.

شامپوهای بسیار تخصصی و متفاوت

یکی از دسته بندی های محصولی فولیکا شامپوهایش است. شامپوهایی که برای طراحی و ساخت آن ها زحمت بسیار کشیده شده است. شامپوهایی که هر کدام می توانند در رفع و مشکلات و حتی پیشگیری از مشکلات پوست سر و مو تأثیر گذار هستند. به طور مثال این شرکت ایرانی شامپوهای ضدشوره را برای پوست سر خشک و موی خشک، پوست سر چرب و موی خشک و… طراحی کرده است. این دقت و مهارت است که باعث شده این برند ایرانی به یکی از تولید کننده شامپوهای تخصصی تبدیل شود.


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا