برند سوپکس ساخت کجاست

شرکت و برند سوپکس ساخت کجاست

یکی از برندهای به نام و محبوب بازار  Soapex است. یک برند محبوب که محصولات خیلی خوبی برای مراقبت از پوست و مو دارد. قیمت بسیار پایین و مناسب این محصولات باعث شده تا همیشه جزو پرفرش ها باشند. البته قیمت تنها ویژگی محبوبیت این برند مشهور نیست. کیفیت بسیار بالای محصولات باعث شده تا همواره در سبد خرید بسیاری از ما قرار بگیرند. در این مطلب می خواهیم به این بپردازیم که برند سوپکس ساخت کجاست و در چه راستایی فعالیت می کند.

یک برند ایرانی با کیفیت و محبوب

اول از همه این را بگوییم که برند سوپکس ساخت ایران است. این برند زیر نظر شرکت کفساز شرق فعالیت می کند. یک شرکت قدیمی که بیش از 30 سال است که در زمینه تولید محصولات شست و شوی دست، شوینده های پوست صورت و کرم ها فعالیت می کند. محصولات گسترده ای که این برند ایرانی در زمینه مراقبت از پوست عرضه کرده است انتخاب را برای بسیاری از ما آسان می کند. محصولاتی بسیار سبک که سازگاری بالا با هر پوستی دارند با رایحه های بسیار جذاب توسط این شرکت ایرانی تولید شده اند.

عرضه محصولات با بسته بندی فانتزی و رایحه های جذاب

یکی از مهم ترین و ظریف ترین مواردی که Soapex در تولیداتش رعایت کرده است بسته بندی است. استفاده از رنگ های پاستیلی و ملایم برای بسته بندی شوینده ها، کرم ها و… توجه بسیاری افراد را به این محصولات جلب می کند. بسیاری افرادی که برای اولین بار می خواهند این محصولات را بخرند از روی ظاهر فکر می کنند که این محصولات خارجی هستند. دقت در انتخاب رنگ و بسته بندی باعث شده که خیلی ها شک کنند و پیش خود بگویند که برند سوپکس ساخت کجاست و شاید حتی خارجی باشد. حتی انتخاب اسم Spapex که یک اسم خارجی است ممکن است شما را به شک بیندازد. اما این محصولات تولید داخل هستند. سوپکس ساخت ایران است و جزو محصولات ایرانی بسیار حرفه ای و با کیفیت است.

آبرسانهای سوپکس
مرطوب کننده های سوپکس

اصل برند سوپکس ساخت کجاست و آیا تحت لیسانس جایی تولید می شود؟

خیر. همان طور که گفتیم این محصولات در کشور خودمان تولید می شوند. تحت لیسانس کشور دیگر نیستند. محصولات برند سوپکس در شرکت کفساز شرق تولید می شوند. به کار گیری فن آوری های اروپایی و تنوع بالا باعث شده تا این محصولات حتی به خارج ایران نیز صادر شوند.

بازار گسترده در کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و برخی کشوهای اروپایی

این برند نام آشنای ایرانی که به خصوص در این سال ها مشهور تر شده بازار گسترده ای دارد. کیفیت بالای این محصولات و تنوع بالایشان در کنار قیمت مناسب باعث شده تا جزو پر طرفدارها باشند. این محصولات محبوب و پر طرفدار به بسیاری کشورها صادر شده می شوند. کشورهای حوزه خلیج فارس، روسیه و برخی کشورهای اروپایی از کشورهایی هستند که این محصولات در آن ها به فروش می رسد.

دلیل ارزانی و قیمت مناسب سوپکس

پایین بودن قیمت محصولات برند سوپکس تنها به دلیل تیراژ بالای تولید این محصولات است. این محصولات ایرانی جذاب و با کیفیت در تیراژی گسترده زیاد تولید می‌شوند. همانطور که در قسمت‌های قبل نیز توضیح دادیم این محصولات حتی به کشورهای اطراف برخی از کشورهای دور نیست صادر می‌شوند. بنابراین باید در تعداد خیلی زیادی تولید شوند. خرید مواد اولیه به صورت عمده و بسیار زیاد و تولید انبوه باعث شده است که این شرکت بتواند کنترل خیلی خوبی در قیمت گذاری محصولاتش داشته باشد. ارزانی این محصولات تنها به این دلیل است و هرگز نباید به پایین بودن کیفیت آنها تعبیر شود. این محصولات جذاب و با کیفیت و دوست داشتنی را می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و سنتی خریداری کنید.

عرضه محصولات تازه با توجه به نیاز روز

محصولات مراقبتی هر روز تخصصی تر می شوند. و همچنین هر روز توجه مردم به آن ها بیشتر می شود. به طور مثال در سال های دور یبشتر مردم تنها از کرمهای ضد آفتاب و یا مرطوب کننده استفاده می کردند. اما امروزه محصولاتی چون آبرسان و لوسیون ها بسیار طرفدار و متقاضی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های سوپکس تولید محصولات جدید در زمانی است که بسیار متقاضی دارند. 


دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا